آموزش کاهش پینگ موبایل لجند (Mobile Legends)

چگونه پینگ موبایل لجند را کاهش دهیم ؟

اگر از بازیکنان مشتاق بازی موبایل لجند {Mobile Legends} هستید ، احتمالاً ناامیدی ناشی از پینگ بالا یا سایر مشکلات مربوط به شبکه را تجربه کرده اید . پینگ بالا می تواند باعث تاخیر ، تاخیر حرمت و حتی غیرقابل پخش شدن بازی شود . پینگ بالا یک مشکل رایج است که بازیکنان را در سراسر جهان در بازی های آنلاین تحت تاثیر قرار می دهد ، اما خبر خوب این است که مراحلی وجود دارد که می توانید برای رفع آن انجام دهید . در این مطلب از کایگاپینگ به آموزش کاهش پینگ موبایل لجند می پردازیم .

در ادامه ، علل رایج پینگ بالا در Mobile Legends را بررسی می کنیم و راه حل های عملی برای کاهش پینگ موبایل لجند و بهبود گیم پلی خود را به شما ارائه می دهیم . ما همه چیز را از بهینه سازی تنظیمات شبکه تا کاهش فرآیند های پس زمینه پوشش خواهیم داد .

چگونه پینگ موبایل لجند را کاهش دهیم ؟

بازی موبایل لجند چیست ؟

Mobile Legends  یک بازی آنلاین چند نفره است که بر روی تلفن همراه قابل اجرا است . این بازی توسط شرکت Moonton برای سیستم عامل های iOS و Android توسعه داده شده است .

 موبایل لجند ، یک بازی   (Multiplayer Online Battle Arena) برای موبایل است که در آن دو تیم پنج نفره در مقابل هم قرار می‌ گیرند و سعی می ‌کنند پایگاه دشمن خود را نابود کنند . بازی موبایل لجند دارای ویژگی های فراوانی است که آن را از سایر بازی های موبایل متمایز می ‌کند . گرافیک بالا و صداگذاری عالی ، به بازی تجسم زيبايي مي ‌بخشد . این بازی دارای صدها قهرمان منحصر به فرد است که هر کدام از آن‌ ها قابليت‌ هاي خاص خود را دارد و به شکل منحصر به فرد در حالت های مختلف قابل استفاده می باشد .

Mobile Legends  دارای سبک بازي جذاب و سرگرم کننده ای است . بازیکنان می‌ توانند در نقش قهرمان های مختلف بازی کنند و با استفاده از تاکتیک های منحصر به فرد خود ، به دشمنان خود حمله کنند . همچنین ، بازیکنان می ‌توانند در تیم های دو نفره یا پنج نفره شرکت کرده و در مسابقات آنلاین عليه ساير بازيکنان جهان به رقابت بپردازند. موبایل لجند  دارای سيستم پیشرفت در طول بازي است  . با ارتقا پیدا کردن در طول بازي ، قابليت ‌ها و توانايي ‌ها بهبود مي‌ يابد و این امکان را به شما می‌ دهد تا قادر به شكست دادن دشمنان خود بشوید . همچینین ، با پیروزی در مسابقات و جمع آوری منابع ، قادر خواهید بود تجهیزات جدید را بخرید و قوای خود را افزایش دهید . با گذشت زمان، Mobile Legends به یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در جهان تبدیل شده است .

روش های کاهش پینگ موبایل لجند

برای کاهش پینگ موبایل لجند چندین روش وجود دارد که با انجام آن ها می توانید به یک پینگ مناسب و سرعت اینترنت پایدار تری برسید و بازی بهتری داشته باشید . علت اصرار بر پایین بودن پینگ در بازی های آنلاین است که اگر پینگ شما بالا باشد حرکات شما کند خواهد شد . بدتر از همه اینکه اطلاعات و اتفاقاتی که حین انجام بازی توسط دیگر بازیکنان اتفاق می افتند دیر به اطلاع شما می رسد بنابراین نمی توانید بازی خوب و سریعی داشته باشید در نتیجه یا از بازی حذف می شوید و یا کلا بازی را می بازید که این اتفاق به هیچ عنوان خوشایند نیست . پس با ما همراه باشید تا روش های کاهش پینگ موبایل لجند را یاد بگیرید .

لوازم یدکی خودرو

تست شبکه Mobile Legends را اجرا کنید

ابتدا برخی از تنظیمات ضروری در بازی را مرور کنید. در تب تنظیمات پایه موبایل لجند خود ، روی Network Test ضربه بزنید . این کار به شما امکان می دهد اتصال شبکه خود را آزمایش کنید و تاخیر روتر و سایر معیارهای مهم را مشاهده کنید .

تست شبکه Mobile Legends را اجرا کنید

تنظیمات شبکه موبایل لجند را تنظیم کنید

پس از تست اتصال شبکه خود ، به بخش Network در تنظیمات خود بروید . اگر در حین بازی با سرعت اتصال پایین مواجه شدید ، حالت سرعت را فعال کنید . این ممکن است بیشتر از اتصال شبکه شما استفاده کند . اگر هنگام پخش Mobile Legends در دستگاه خود با تاخیر ، پینگ بالا یا از دست دادن بسته مواجه شدید ، تنظیم Network Boost را فعال کنید .

مسیر دسترسی : Mobile Legends Settings > Network > Speed Mode

برنامه های پس زمینه را ببندید

از اجرای برنامه های دیگر در پس زمینه جلوگیری کنید . به‌ ویژه برنامه‌ های پرمصرف که می ‌توانند از اتصال شبکه شما استفاده کنند و سرعت اینترنت شما را کند کنند ؛ باید هنگام بازی موبایل لجند بسته شوند تا پینگ بالا در حین بازی برطرف شود .

غیرفعال کردن Background App Refresh

برنامه تنظیمات موبایل خود را باز کنید . برای دستگاه‌ های iOS ، به برگه تنظیمات عمومی بروید و در اینجا روی Background App Refresh ضربه بزنید . با غیرفعال کردن این گزینه هنگام اجرای بازی موبایل لجند ، پینگ بهتری خواهید داشت پس مطمئن شوید که از به روز رسانی برنامه های دیگر خود جلوگیری کنید . این تنظیم هنگام استفاده از حالت کم مصرف در دستگاه شما به طور پیش فرض غیرفعال می شود . همچنین باید سرویس VPN خود را در حین بازی غیرفعال کنید ، که در غیر این صورت باعث تاخیر و پینگ بالاتر می شود .

مسیر دسترسی در آیفون : iPhone Settings > General > Background App Refresh

برای اجرای بازی موبایل لجند از اتصال داده موبایل استفاده کنید

در تنظیمات موبایل خود داده های موبایل را روشن کنید یعنی گزینه Mobile Data را فعال کنید . این کار به بازی اجازه می دهد تا از اتصال اینترنت موبایل شما استفاده کند ، که می تواند بهتر از اتصال WiFi فعلی شما باشد .

مسیر دسترسی گوشی های آیفون : iPhone Settings > Mobile Legends: Bang Bang > Mobile Data

مسیر دسترسی گوشی های اندروید : Settings > Connections > Data usage > Mobile Data

روش های کاهش پینگ موبایل لجند

وضعیت سرور موبایل لجند را بررسی کنید

از اتصال شبکه قابل اعتماد استفاده کنید و از عملکرد سرورهای Mobile Legends اطمینان حاصل کنید .

تست اتصال شبکه

اگر به نظر می رسد سرور در منطقه شما متصل است ، از سایت تست سرعت یا برنامه کاربردی مانند Speedtest برای تست سرعت اینترنت استفاده کنید . این کار به شما یک گزارش از میزان تاخیر متوسط ، سرعت آپلود و دانلود برای اتصال شما می دهد . اگر پینگ شما بالاتر از 100 میلی ‌ثانیه است یا سرعت دانلود ناپایدار دارید ، باید از اتصال شبکه دیگری برای اجرای Mobile Legends در دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید . برای بهبود بیشتر اتصال شبکه خود ، اگر مدتی است این کار را انجام نداده اید ، می توانید روتر یا مودم خود را مجددا راه اندازی کنید .

به روز رسانی Mobile Legends

در App store یا Google Play خود ، موبایل لجند را جستجو کنید . این کار به شما نشان می دهد که آیا برنامه به روز است یا خیر، که در غیر این صورت می تواند شما را از بازی کردن باز دارد . پس همیشه بازی خود را به روز کنید تا از آخرین تغییرا ت و تنظیمات برخوردار باشید .

دستگاه را مجددا راه اندازی کنید

در صورتی که مدتی است این کار را انجام نداده اید ، دستگاه تلفن همراه خود را مجددا راه اندازی کنید . با این کار برخی از سرویس ‌ها و فرآیند ها مجدداً راه ‌اندازی می ‌شود و در بسیاری از موارد مشکلات اتصال شبکه برای Mobile Legends برطرف می ‌شود .

سخن نهایی :

ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تمامی مواردی که می توانند به شما در کاهش پینگ موبایل لجند کمک کنند را اشاره کنیم و ۀن ها را شرح دهیم . کاری که شما باید انجام دهید این است که یکی یکی کارهای نام برده شده را انجام دهید تا به یک پینگ مناسب دست پیدا کنید و از بازی خود لذت ببرید . در نهایت شما می توانید از سرویس های کاهش پینگ کایگاپینگ استفاده کنید که علاوه بر سرعت بسیار خوب ، اتصال امنی به شما خواهند داد .

منبع : techy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع