بهترین فیلترشکن برای Standoff 2

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین فیلترشکن برای Standoff 2

سلام خدمت شما گیمر های عزیز عل اخص گیمر های موبایل ! چون امروز اومدیم با یک بازی جدید برای موبایل !

البته جدید هم نیست و شاید اکثر شما اسمشو دیدین یا بازی کردین برای یکی دوباره حداقل . ولی بخاطر مشکلات شبکه که از جمله پینگ بالا است نتونستید درست بازی کنید و لذت ببرید .

امروز اومدم تا برای شما یک سری راه کار آموزش بدم و اجرا کنیم که پینگ خودمون رو تا حد المکان داخل بازی به پایین ترین سطح ممکن برسانیم .

در اول کار بزارید یک سری توضیحات رو خدمت شما اعلام کنم که این شرایط وابسته به اینترنت با کیفیت هست ! هرچه کیفیت اینترنت شما بالاتر باشه پینگ کمتری دریافت خواهید کرد .

ویدیو زیر رو برسی کنید کیف کنید ! بعد ادامه آموزش و برید !

چرا فیلترشکن ؟

یکی از دلایلی مهم که وجود داره که ما وادار به استفاده از فیلترشکن میکند محدود بودن دسترسی یا فیلتر بودن بازی برای ما ایرانی ها است !

اما چرا باید بازی های ما را محروم کنند و اجازه ورود به بازی خودشون رو برای ما ممنوع کنند ؟

خب جواب این سوال واقعا ساده است ما تحت شدیدترین تحریم ها هستیم و این تحریم حتی روی بازی نیز اعمال شده و خیلی از شرکت های بازی سازی بزرگ اجازه ارائه خدمات به IP های ایرانی را ندارند !

و در صورتی این محدودیت رو رفع کنند بازار خای بزرگی همچون آمریکا و اروپا رو ممکن هست از دست بدن و خود شرکت تحریم بشه برای همین ملزم به اجرای قوانین هستن !

اما در ایران در چند وقتی که گذشته و تا به همین الان مشکلات شبکه تاثیر منفی گذاشته و باعث شده خیلی از گیمر های ایرانی به مشکلات متعدد برخورد کنند که این مشکلات واقعا آزار دهنده بوده و هستند و هنور هم ادامه دار هستند .

ما به شما یکی سری راه کار های ساده رو آموزش میدیم تا بتوانید کمی بهتر عمل کنید و پینگ کمتری رو دریافت کنید داخل بازی های مختلف من جمله بازی Standoff 2 که برای موبایل هستن و ظاهرا رخی روی pc هم نصب کردن .

خب بریم سراغ مرحله اول !

داشتن اینترنت با کیفیت

خب برای شروع ما پیشنهاد مون اینه که یک اینترنت با کیفیت داشته باشید برای این کار باید یک سری موارد رو انجام بدید یک سری از موارد به شما مرتبط هستند و موارد دیگر خیر !

بهترین فیلترشکن برای Standoff 2

اینترنت ثابت

برای شروع اگر اینترنت ثابت دارید سعی کنید سرعت کمتر از 8 مگابیت بسته اینترنتی خرید نکنید ! پیشنهادی 16 مگابیت هست از سمت تا بتونید یک اینترنت سریع و با کیفیت دریافت کنید .

اگر اینترنت شما ثابت هست با مرکز پشتیبانی همون شرکتی که ازش اینترنت دریافت میکنید تماس بگیرید و درخواست کنید تا در صورت وجود طرح گیمینگ برای شما فعال سازی کنند تا بتوانید کیفیت خوبی رو دریافت کنید .

بعضی از شرکت ها مبلغی را دریافت میکنند بابت این موضوع برخی دیگر هم به صورت رایگان ارائه میکنند ! اما نکته ای که هست اکثر شرکت ها روی 16 مکابیت این طرح را پیاده سازی میکنند پس برای همین مورد پیشنهاد ما 16 مگ بود .

ممکن است بعد از فعال سازی این طرح سرعت یا پهنای باند شما کاهش چشم گیری پیدا کند اما در عوض شما پینگ کمتری دریافت خواهید کرد . خب بریم آموزش بهترین فیلترشکن برای Standoff 2 رو اینترنت همراه ببینید

اینترنت همراه

حالا اگر اینترنت ما اینترنت سیم کارت باشد باید چیکار کنیم ؟

خب باید بگم برخی شرکت های اینترنت همراه همچون پارس آنلاین از قابلیت رویس گیمینگ پشتیبانی میکنن و شما میتوانید با تماس به پشتیبانی و درخواست این قابلیت برای شما فعال سازی میشود .

اما موردی که هست باز هم سرعت اینترنت شما کم خواهد شد . اینترنت خوب برای بهترین فیلترشکن برای Standoff 2 بسیار ضروری هست !

مورد بعدی سعی کنید سیگنال ورودی رو به الاترین حد ممکن برسوند و هرچی شما به مرکز مخابراتی نزدیک تر باشید کیفیت بهتری دریافت میکنید چون مرکز های مخابراتی اینترنت همراه مثل وای فای روی مودم عمل میکنند هرچی نزدیکتر باشید کیفیت بهترین دریافت میکنید .

غیر فعال کردن فعالیت های پس زمینه برای بهترین فیلترشکن برای Standoff 2

خیلی از ما ها نرم افزار های زیادی روی گوشیمون نصب کردیم که در برخی از موارد تا 200 نرم افزار مختلف هم ممکنه برسه اما چیزی که ازش اطلاع نداریم این هست که این نرم افزار ها در پس زمینه فعالیت میکنند !

یعنی چی ؟ یعنی این نرم افزار ها حتی موقعی که اونها رو بستید و کاری باهاشون ندارید اونها آنلاین میمونن و هم اینترنت و هم منابع سخت افزاری شما رو مورد استفاده قرار میدهند !

راه حل چیه ؟

راه حل به شما میگم که بتونید فعالیت های پس زمینه رو کاهش بدید !

در حال حاضر که این مقاله رو مینویسم نتونستم نرم افزار مناسبی برای این کار پیدا کنم اگر شما عزیزان پیدا کردید ممنون میشم راهنمایی کنید و در نظرات برامون بنویسید که چی هست .

برای خاموش کردن فعال پس زیمنه بسته به نوع گوشیتون روی برنامه فشار بدید و تنظیمات یا اطلاعات نرم افزار رو باز کنید ! صفحه ای شبیه به صفحه زیر برای شما ظاهر میشود .

متوقف سازی فعالیت پس زمینه نرم افزار های اندروید

کافیه بعد از باز کردن این صفحه روی دکمه توقف فوری یا force stop بزنید تا نرم افزار متوقف بشه در این حال هم دسترسی به شبکه و منابع سخت افزاری برای نرم افزار مورد نظر مسدود خواهد شد .

توجه کنید این کار به صورت موقت هست و بعد از اینکه یک بار دیگه نرم افزار رو باز کنید دوباره به حالت اول برمیگرده !

در چنین موارد ما پیشنهادی که به شما میکنیم این است که نرم افزار های بلا استفاده رو پاک کنید به صورت کلی تا هم فضا حافظه گوشی شما بیشتر بشود و هم مصرف منابع شبکه و سخت افزار .

خیلی از ما ها نرم افزار هایی نصب میکنیم که ممکن است ماهیی یک بار هم از اونها استفاده نکنیم پس اگر استفاده ندارید پاک کنید !

یک نکته ای که هست برخی از نرم افزار های اجتماعی مانند مسنجر فیسبوک که خیلی از ما ها اونو روی گوشی خودمون نصب داریم و حتی ممکنه استفاده ای نداشته باشه برامون مصرف بالایی از ترافیک رو داره !

به غیر از مسنجر تلگرام هست مخصوصا اون دسته از افرادی که پروکسی روی تلگرام خودشون میزارن به تعداد زیاد باید بگم که همه اون پروکسی ها در چند ثانیه یک بار درخواست اتصال میفرستن یا میگیرن و این مورد تاثیر منفی روی کیفیت اینترنت شما میزاره پس بهتره پاک کنید پروکسی ها رو !

استفاده از گیم بوستر

خیلی از گوشی های جدید فارغ از برندی که دارند داخل اونها نرم افزار تعبیه شده به نام گیم بوستر و کارش هم اینه که محیط بازی رو برای شما بهتر کنه و کیفیت بهتر و راندمان بیشتری بگیرید .

این گیم بوستر ها بسته به نوع و قابلیت ها برخی از اونها قابلیت محدود سازی فعالیت های پس زیمنه رو دارن و شما با زدن یک دکمه خیلی از موارد که هست رو به صورت خودکار برای شما انجام میده و شما نیازی نیست کاری بکنید .

اگر گوشی شما از گیم بوستر پشتیبانی نمی کنه میتونید خیلی راحت با یک جستجوی اینترنتی این گیم بوستر ها را هم برای اندروید و هم برای آیفون ها دانلود کنید و استفاده کنید برخی از اونها خیلی حرفه ای طراحی و ساخته شدن.

ممکن از برخی از این نرم افزار به صورت رایگان و برخی به صورت پولی عرضه شده باشن !

همین گیم بوستر ها ممکن دارای ویژگی dns یا نوعی فیلترشکن داخلی باشن که ip شما رو صورت اختصاصی تغییر بدم و به شما اجازه بدن که بازی های مسدود رو باز کنید . اما ممکن است کیفیتی که نیاز دارید رو به شما ارائه ندهند !

کدوم فیلترشکن ها مناسب هستند

در اول باید بگم که فیلترشکن های زیاد در سطح اینترنت وجود دارد که خیلی از اونها معتبر و خیلی از اونها معتبر نیستن در این بار ما یم مقاله نوشتیم به نام بهترین فیلترشکن اندروید 2023 + لینک دانلود مستقیم رایگان (kigaping.info)

شما در مقاله فوق میتوانید بهترین فیلتر شکن ها رو با هم مقایسه و انتخاب کنید همه این نرم افزار معتبر هستن و ما معتبر ترین ها رو برای شما جمع آوری کردیم تا استفاده کنید .

اما در اینجا میخواهیم نرم افزار ویژه ای به شما معرفی کنیم تا بتوانید خیلی راحت استفاده کنید . یک نرم افزار ساده و ساحت و کار آمد و البته ایرانی .

این نرم افزار توسط تیم توسعه کایگاپینگ توسعه و طراحی شده است تا بتواند نیاز عمده گیمر های ایرانی را بر طرف کند . این نرم افزار به صورت ویژه برای گوشی های اندروید توسعه داده شده تا کاربران ایرانی بتوانند با خیال راخت فعالیت خودشون ادامه بدن .

در سرویس کایگاپینگ در حال حاضر شما میتوانید به 14 موقعیت فیزیکی کشور از جمله کشور ترکیه دسترسی داشته باشید که دقیقا در این مقاله میخواهیم روی سرور ترکیه تست کنیم وضعیت رو و ببینیم پینگ دریافتی ما چقدر میشه .

پینگ 80

اگر شما هم این پینگ رو میخواهید کافیه این نرم افزار رو دالنود و نصب کنید و به سرور های ترکیه وصل بشید !

بهترین فیلترشکن ها برای Standoff 2

خب بیاید شروع کنیم ولی قبل از شروع موارد بالا را حتما رعایت کنید ! خب اول باید نرم افزار رو روی اندروید دانلود نصب کنیم برای این کار کافیه از لینک زیر وارد صفحه نرم افزار های مورد نیاز بشید و نرم افزار اختصاصی برای اندروید رو دانلود کنید .

نرم افزار مورد نیاز – کایگا پینگ (kigaping.info)

خب حالا که دانلود کردید نصب کنید و باز کنید بعد از باز کردن از شما نام کاربری و رمز میخواهد همانند تصویر زیر

صفحه ورود نرم افزار کایگاپینگ
بهترین فیلترشکن

خب حالا این اطلاعات برای ورود رو از کجا بیاریم ؟ ساده است برای دریافت نام کاربری و رمز عبور تستی شما میتوانید با ورود به پنل کاربری از طریق این آدرس اقدام به دریافت کنید !

اگر ثبت نام نکردید ثبت نام کنید در قدم اول بعد وارد بشید . بعد از وارد شدن به پنل این صفحع برای شما ظاهر میشود که میتوانید برخسی از کار ها رو انجام بدید .

بهترین فیلترشکن بازی Standoff 2
پنل کاربری کایگاپینگ

از قسمت هایلایت شده یا همان خرید اکانت جدید وارد بشید و از دسته بندی بالا آخرین دسته بندی یعنی اکانت تست برید تا محصولات مرتبط باز شوند .

حالا دکمه خرید و پرداخت رو بزنید با صفحه زیر رو به رو خواهید شد که از شما میخواهد تا در صورت داشتن کد تخفیف آن را اعمال کنید . شما میتوانید بعد از ثبت نام یک اکانت تست رایگان دریافت کنید برای یک بار فقط !

بهترین فیلتر شکن بازی Stannoff 2
پنل کاربری کایگا پینگ – دریافت اکانت تست

در قسمت مد تخفیف این کد Test را وارد کنید و دکمه معتبر سازی کد تخفیف را بزنید تا کد اعتبار سنجی شود توجه کنید بعد از اعمال کد قیمت محصول به صورت رایگان در خواهد آمد . بعد از رایگان شدن ثبت نهایی رو بزنید تا به صفحه زیر منتقل شوید .

توجه کنید در برگه زیر اطلاعات سرویس شما است و شما ممکن است 10 سرویس روی یک اکانت داشته باشید لطفا اشتباه نکنید اطلاعات ورود اکانت شما اطلاعات سرویس شما نیستن و یا بلعکس !

دریافت اکانت تست کایگاپینگ

بعد از دریافت اطلاعات اکانت تست خودتون اون ها رو داخل نرم افزار وارد بشید تا نرم افزار برای شما باز بشه و میتونید سروس ها رو داخل نرم افزار مشاهده کنید .

توجه کنید نرم افزار از چندین نوع پروتکل به صورت همزمان پشتیبانی میکنه در شبکه های مختلف برخی از این پروتکل ها راندمان بهتری دارن !

ما در این برسی و آموزشی که داریم برای شما مینویسیم سرور ترکیه پروتکل سیسکو انی کانکت هست که استفاده کردیم با اینترنت همراه ایرانسل ! شما ممکن است با شبکه های مختلفی تست کنید پس نتیجه ما شما قطعا یکی نخواهد بود .

و ممکنه است نتیجه دریافتی شما از این تست پایین تر یا بالاتر باشد این بستگی به شبکه و موارد دیگه ای دارد .

لیست سرور های کایگا پینگ
لیست سرور

خب همنطور که میبینید نوشته سیسکو سرور و ما هم دقیقا به همین پروتکل میخواهیم وصل بشیم سرور ترکیه پس انتخاب کنید و وصل بشید و حالا بری توی بازی و از قسمت تنظیمات سرور ترکیه رو تنظیم کنید ! یعنی ریجن شما باید ترکیه باشه تو بازی .

حالا برید توی بازی و تست کنید ببنید نتیجه به چه شکل خواهد بود برای شما .

امید وارم که این آموزش برای شما مفید واقع بشه و نطرات خودتون برای ما ارسال کنید تا بتونیم اط طریق باز خورد های شما مطالب خودمون رو بروز تر کنیم برای شما .

اگر پابجی از هستید و به پینگ 60 نیاز دارید حتما ماقله زیر رو برسی کنید !

دانلود بهترین فیلترشکن پابجی موبایل 2023 – کایگاپینگ (kigaping.info)

  • آموزش پروکسی فایر اندروید

    proxifier یا به فارسی پروکسی فایر یک ابزار ساده مرتبط به پروکسی و شبکه است که به ما کمک میکند دستگاه خود را پروکسی کنیم و ترافیک را از تحریم ها عبور بدیم.


  • بهترین فیلترشکن های گیمینگ 2024

    بهترین فیلترشکن های گیمینگ 2024

    اگر شما دنبال ببهترین فیلترشکن های گیمینگ 2024 هستید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله رو با ما همراه باشید !


  • پینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟

    پینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟

    پینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟ یا خلاصه بگیم به چه درد ما میخوره ؟ اومدیم تا به این سوال به صورت دقیق و کامل توضیح بدیم به صورت ساده .


2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع