بهترین فیلترشکن پابجی

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین فیلترشکن پابجی

شاید خیلی از شما عزیزان از مشکلات پینگ بالا و تاخیرو لگ در بازی پابجی موبایل به وجد اومدید و نمی دونید باید چیکار کنیم و تمام راه های ممکن رو امتحان کردید ولی به نتیجه نرسیدید !

سلام من احمدی هستم و میخواهم به شما کمک کنم تا بتوانید پینگ پایین رو تجریه کنید و لذت بازی رو ببرید .

اگر شما این پینگ رو میخواید به صورت واقعی تجربه کنید همراه ما باشید تا بتونیم بهترین تجربه رو برای شما فراهم کنیم !

این ویدیو به صورت واقعی توسط افراد ضبط و برای ما ارسال شده است در ویدیو بالا میتونید ببنیدی که پینگ 60 رو داره تجریه میکنه روی اینترنت ایرانسل که به صورت همراه هست و در صورتی که از اینترنت ثابت استفاده کنه 40 هم دریافت میکنه !

شاید تعجب کنید از این مورد اما کاملا طبیعی است و واقعیو اصلا جای نگرانی نیست دقیقا همین مورد قابل احرا روی گوشی های آیفون هست پس آیفونی ها نگران نباشن .

پینگ امروزه معضل بسیار بزرگی برای پلیر ها شده عل اخص پلیر های پابجی موبایل که خیلی تعداد بالای دارن و هزینه های بالایی چرداختت میکنند ولی به نتیحه نمی رسن .

در اینجا سعی کردم یک روش راحت و به صرفه رو به شما معرفی کنم تا بتونید به راحتی استفاده کنید !

اول از همه عرض میکنم خدمت شما که در حال حاضر نوسانات شبکه بسیار بالا است و ممکن است نتایج با اونچه که ما داریم کم متفاوت باشد پس تعجب نکنید کاملا طبیعی است .

اتصال با کیفیت

شما گیمر های عزیز باید این را مد نظر داشته باشید که اولین فاکتور برای شروع کار داشتن یک اتصال با کیفیت اینترنت هست در قدم اول شما باید تا حد المکان یک اوپراتور قوی و با کیفیت پیدا کنید .

این نکته یادتون باشه که اوپراتور های همراه نسبت به ثابت پبنگ بالاتر و نوسانات بیشتری رو دارا هستن و شما نمی تونید روی اونها حساب بازی کنید .

در آینده ما به شما میگم که چطور با همون اینترنت همراه بتونید پینگ 60 رو تجریه کنید و لذتشو ببرید !

برای برسی وضعیت نوسانات و کیفیت شبکه شما باید یک نرم افزار مخصوص رو روی گوشی خودتون نصب کنید تا بتونید شبکه رو برسی کنید کافیه این نرم افزار رو دانلود کنید

بعد از دانلود نرم افزار و باز کنید و بری داخل و محیطی شبیه به محیط زیر رو به رو میشید که از شما یه مقداری میخواهد .

برسی پینگ شبکه
عدد آخر که با حروف ms تمام میشود پینگ شما است !

برسی وضعیت شبکه

همونطور که میبینید ما با یک شبکه همراه داریم تست میگیریم که البته ایرانسل هست اما این تست رو چطوری باید انجام بدیم ؟ ساده است در بالا این عبارت را وارد کنید 8.8.8.8 و دکمه استارت رو بزنید .

اگر شما از شبکه های همراه استفاده میکنید پینگ شما بیت 50 تا 80 خواهد بود این پینگ سمت سرور های گوگل هست ! ولی اگر که از شبکه ثابت استفاده میکنید بسته کیفیت ممکنه است بین 40 تا 50 میلی ثانیه باشه .

خب این آزمایش ب چه دردی میخوره ؟

جواب ساده است این آزمایش اگر مشاهده کردید نوسانات پینگ بالا است یعنی اینترنت شما یا شبکه شنا یا راه ارتباطی شما خیلی با کیفیت نیست و باید بهترش کنید حالا یا پر کردن سیگنال یا پاک سازی و تعمییر مسیر ارتباطی !

در تست بالا متوجه شدیم به سرور بالا پکت لاست صفر داریم اگر بیشتر بود چطور میتونیم این مورد رو حل کنیم ؟ و اصلا چه اهمیتی داره برامون ؟

خب باید اینجوری بتون بگم که اهمیت نداشتن پکت لاست خیلی بالا است اگر پاکت لاست دارید خیلی شما رو داخل بازی اذیت میکنه که به شرح موارد زیر هست

  • قطع و وصلی مکرر
  • ایجاد نوسانات بالا در پینگ
  • عدم ریجست درست و به موقع
  • کانکشن دیلای مخفی و نامحسوس

موارد بالا برخی از مشکلاتی هست که ممکن است پکت لاست برامون به ارمغان بیاره پس سعی کنید این مورد رو حتما دقت کنید که نداشتن پکت لاست در بازی مورد بسیار مهمی است .

برای جلو گیری و رفع این مورد به قسمت بعدی برید یک سری نکات مهم رو برسی کردیم و در اختیار شما گذاشتیم تا استفاده کنید .

ارتقای کیفیت اتصال

برای اینکه بتونید کیفیت اتصال رو مقداری بالا ببرید تا نتیجه بهتری بگیرید میتونید از راه های زیر کمک بگیرید .

  1. اول اگر ثابت هستید با شرکت ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و سوال کنید آیا سرویس گیمینگ ارائه میدهند یا خیر
  2. اگر مودم دارید تا حد المکان به سیگنال وای فای نزدیک بشید
  3. اول اگر همراه هستید با شرکت ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و سوال کنید آیا سرویس گیمینگ ارائه میدهند یا خیر
  4. تا حد المکان سیگنال و پر کنید .
  5. نرم افزار پس زمینه رو متوقف کنید !
  6. اگر تلگرام یا هر نرم افزاری دارید که پروکسی روی اون فعال کردید پروکسی رو حذف کنید .
  7. نرم افزار های شبکه های اجتماعی حتی در حال بسته هم وصل میمانند و اتصال خود را بروز میکنند سعی کنید به نوعی متوقف یا حذف کنید !

اگر شرکت ارائه دهنده اینترنت شما سرویس گیمینگ ارائه میکنید درخواست کنید تا برای شما فعال شود ممکن است دارای هزینه بالاتری باشه ولی میارزه !

اگر شما مودم ثابت دارید سعی کنید نسه نرم افزاری مودم رو به آخرین نسخه ممکن ارتقا بدید .

مودم رو در محلی قرار بدید که موانع فیزیکی و نویز و تشعشعات لوازم الکترونیکی کمتری در اون محل باشه تا پکت لاست کمتری رو تجریه کنید .

همچنین سعی کنید بسته هایی که میخرید و استفاده میکنید کمتر از 8 مگابیت بر ثانیه نباشد چون سرعت کم خودش تاثیر منفی روی پینگ داره !

اگر میخواهید از اینترنت سیم کارت استفاده کنید سعی کنید سیم کارت خودتون بروز رسانی کنید برای این کار به دفاتر خدماتی شرکت ارائه دهنده اینترنت خودتون مراجعه کنید و درخواست کنید تا سیم کارت تون بروز کنند . در واقع در این عمل سیم کارت شما رو بر میدارن و نسخه بروز فیزیکی اون سیم کارت و تحویل میدن .

مورد دیگه سعی کنی از اینترنت نسل 4 به بالا استفاده کنید در وضعیت کیفیت بهتری دریافت میکنید در صورت امکان سعی کنید از سیم کارت های شرکت های خاص مانند شاتل و مبین نت یا ماهان نت استفاده کنید !

مورد بعدی که بهش اشاره کردیم این هست که سعی کنید حتما و حتما آنتن اتصال شما به دکل مخابراتی فول باشه و از وجود مانع فیزیکی مخصوص پایه های برق و لوازم الکترونیکی دور باشید

مورد بعدی خاموش کردن حالت بهینه سازی باتری گوشی هست خیلی از افراد برای ذخیره میرو موقع بازی حالت بهینه سازی باتری رو فعال میکنن سعی کنید این مورد رو فعال نکنید چون با این کار شما دارید دستور میدید که گوشی از تمام توانش استفاده نکنه و این اشتباه هست .

با این وضعیت اتصال شبکه به حالت ذخیره نیرو میره و کیفیت اتصال شما کاهش پیدا میکند !

استفاده از گیم بوستر خود گوشی هم خیلی مهم هست مثلا داخل گوشی های شیائومی و سامسونگ این قابلیت وجود داره که سعی کنید اون رو فعال کنید خیلی مهم هست واقعا .

اگر گوشی شما این مورد رو نداره سعی کنید یک گیم بوستر از فروشگاه گوگل دانلود استفاده کنید .

مورد دیگه که اشاره کردیم فعالت نرم افزار های جانبی در پس زمینه است ! که خیلی مهم است بتونید به نوعی محدود سازی یا مسدود سازی کنید موقع بازی البته نرم افزار های خاصی داخل اینترنت میتونید پیدا کنید با یک سرچ ساده میتونید پیدا کنید !

DNS یا فیلترشکن ؟

به طوری خلاصه بگم قطعا فیلتر شکن پابجی بهتر هست تا DNS !

حالا شاید بگید چرا ؟ خب جواب ساده است DNS مخفف کلمه Domain Name System که به معنی نام دامنه سیستم ! اما کارش چیه ؟ نوعی مسیر یا شناسه برای یک سیستم یا سرور هست !

میدونم خیلی از شما از این دامنه ها استفاده میکنید اما باید بدونید بعضی از این دامنه ها ممکن است دارای عمر کم و محدوده ترافیکی محدود و کمی باشن و شما بعد از کمی استفاده متوجه افت کیفیت اون میشدید !

dns صرفا برای گیم و کاهش پینگ ساخته نشدن و برای کاربرد های دیگه ساخته شدن شاید در جریان باشید اما بعضی از شبکه های و سرور های که استفاده میشه به صورت پیش فرض این dns ها تنظیم شدن و اصلا نیاز نیست ما اونا رو وارد گوشی کنیم.

اما فیلترشکن پابجی یا همون vpn چیه؟

VPN ساخته شده اند تا بتوانند یک ارتباط خصوصی و مستقل و با کیفیت از بستر ناامن اینترنت ارائه بدهند پهنای باند و ترافیک بالا و با کیفیت تر ارائه بدهند چرا که در این ارتباط شما برعکس DNS از طریق اینترنت جهانی به مقصد وصل نمی شید !

بلعکس یک مسیر اختصاصی باری شما باز خواهد شد و شما میتونید با خیال داحت کارتون و انجام بدید .

حالا من میخواهم یک فیلترشکن اختصاصی به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید خیلی ساده و سریع از اون استفاده کنید و بتونید پینگ خیلی کم و پایین رو داریافت کنید بدون مشکل .

من سعی کردم در مقاله بهترین فیلترشکن پابجی این رو به شما توضیح بدم که dns های رایگان و از افراد سود جو خریداری نکنید چون به صورت موقتی هستن و حذف خواهند شد .

فیلترشکن اختصاصی

ما یک پیشنهاد ویژه داریم براتون که مطمئن هستم به شما کمک میکنه و مشکلات شما رو میتونه رفع بکنه . در این اینجا میخواهم به شما یک سیستم رفع تحریم و کاهش پینگ و به شما معرفی کنم.

این سیستم کاملا در ایران توسعه داده شده است و ابزاری است تا شما بتوانید با استفاده از آن در امنیت کامل کار های خود را در بستر اینترنت انجام دهید . پیشنهاد ما سیستم رفع تحریم و کاهش پینگ کایگا پینگ هست !

اما چرا این پیشنهاد رو به شما میکنیم ؟ این سرویس بالای 14 لوکیشن فیزیکی دنیا رو پشتیبانی میکنه که خیلی از لوکیشن ها دارای اهمیت بالا برای گیمر ها و تریدر ها است که نیازشون و بر طرف میکنه . یک سرویس امن و راحت و با تنوع بالا !

شما رو دعوت میکنیم که یک بار هم که شده این سرویس رو امتحان کنید ارزششو داره و در اینجا میخواهم بهتون یاد بدم سرویس تست بردارید تا از کیفیت این سرویس مطمئن شوید .

توجه کنید با تهیه یک اکانت شما به همه سرور ها و سرویس ها به صورت همزمان دسترسی خواهید داشت . اول در سایت زیر ثبت نام کنید و اگر اکانت دارید وارد بشید . بهتر هست ایمیل و شمارتون وارد بکنید برای اطلاع رسانی استفاده میشوند .

https://clients.kigaping.info/ucp.php

صفحه ثبت نام کایگاپینگ
خرید سرویس vpn حرفه ای کایگاپینگ

صفحه بالا ثبت نام هست بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه ثبت نام را بزنید اطلاعات یا برای شما پیامک یا ایمیل میشوند لطفا اطلاعات را درست وارد کنید !

حالا صفحه زیر که صفحه ورود هست برای شما باز میشود اطلاعات ارسال شده را در اینجا وارد کنید .

صفحه ورود کایگاپینگ
صفحه ورود کایگاپینگ

 خب حالا بعد از ورود به پنل هدایت میشوید برای فعال سازی سرویس تست کافیه در بخش خانه صفحه رو پایین بکشید و اطلاعات سرویس را میتوانید مشاهده بفرمایید .

دریافت سرویس تست vpn کایگاپینگ
دریافت سرویس تست vpn کایگاپینگ

حالا چطوری باید از این اطلاعات استفاده کرد ؟! خیلی ساده است صفحه زیر را برسی کنید بسته به سیستم عامل و پروتکلی که میخواهید استفاده کنید آموزش ها رو باز کنید .

اگر بعد از تست میخواهید اکانت دریافت کنید از لینک زیر فقط اقدام فرمایید 

اگر سوالی یا مشکلی بود با پشتیبانی در تماس باشید آنلاین !

آموزش استفاده – کایگا پینگ (kigaping.info)

استفاده ازبهترین فیلتر شکن پابجی

حالا بری داخل بازی و برای تست قسمت PVP بازی رو وارد بشید همون 4 به 4 و تست کنید ! میتونید پینگ زیر رو حتی با اینترنت همراه به دست بیارید !

نکته ای که باید بدونید این هست که داخل این نرم افزار از قبل و صورت پیش فرض dns های کلودفلر یا همون 1.1.1.1 و همچنین گوگل 8.8.8.8 تنظیم شدن و جای نگرانی نیست .

این نرم افزار و این مجموعه برای گیمر های توسعه داده شده تا شما عزیزان بتونید با کیفیت بهتری بازیتون انجام بدید .

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش ممکن و تضمینی رو برای شما عزیزان بنویسم تا شما بتونید با خیال راحت و ساده پینگ پایین رو داخل بازی پابجی موبایل تجریه کنید .

امروزه سرویس کاهش پینگ کایگاپینگ خیلی مفید و کار راه انداز هست جوری که میتونید به راحتی و سهولت استفاده کنید و پینگ پایینی دریافت کنید اما نکته ای که هست اینه که اگر شما با دوستان خودتون وارد بازی شدید و متوجه شدید پینگ نوسان داره بخاطر عدم استفاده دوستان شما از سرویس شما است !

متاسفانه پابجی موبایل سالها است این باگ رو داره و تا الان رفع نشده و از سمت فیلترشکن کایگاپینگ یا هر فیلترشکن دیگه ای نیست و این امر باعث مشکلاتی برای پلیر ها شده .

امید وارم این مقاله کوتاه و ساده و تونسته به شما کمک کنه تا پینگ کمی دریافت کنید . ممنون میشم بعد از استفاده نظر خودتون بنویسید تا در صورت امکان بتون روش های بهتر و بیشتری به شما یاد بدم .

14 پاسخ

  1. Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is fantastic blog. A great read. I’ll certainly be back.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع