رفع تحریم اورجین – EA – تضمینی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض و ادب خدمت شما عزیزان .

در این مقاله سعی داریم به شما یاد بدیم که روش ها دور زدن تحریم های اورجین یا همون EA جدید چیست ! بیاید شروع کنیم .

روش رفع تحریم اورجین – EA – تضمینی

خب اول بیاید یه پیشینه ای داشته باشیم از نرم افزار EA که قبلا به اورجین معروف بود توسط خود شرکت الکترونیک آرتز ساخت و توسعه داده شده است که بتواند بازی های خود را به فروش و مدیریت کند .

این نرم افزار محبوب و ساده مدت های زیادی برای ما ایرانی ها بدون فیلتر و تحریم در دسترس بود ولی مدتی هست با شدت گرفتن تحریم ها این سرویس مسدود سازی و محدود شده برای ما ایرانی ها .

این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده و شما با نصب این نرم افزار میتونید به بازی های مختلفی دسترسی و داشته باشید و خرید کنید یا حتی وارد سرور های بازی های آنلاین بشید .

حالا که یه پیشینه کوتاه و ریزی داشتیم از نرم افزار اورجین بیاید ببینیم روش رفع تحریم اورجین – EA چیه و چطوری میشه این کار رو انجام داد .

استفاده از DNS

رفع تحریم اورجین - EA - تضمینی
رفع تحریم اورجین – EA – تضمینی

یکی از روش هایی مورد استفاده میتونید از DNS های مختلفی برای رفع تحریم استفاده کنید که ما چند نمونه ایرانی از این DNS های امن به شما معرفی میکنیم .

رادار گیم

اولیه: 10.202.10.10ثانویه: 10.202.10.11

رادار گیم سرویس هست که مدتی هست اقدام به فعالیت کرده و به صورت رایگان در حال خدمات دهی هست و شما میتوانید از آن استفاده کنید و نکته ای که هست دارای یک نرم اختصاصی هم هستن .

الکترو

اولیه: 78.157.42.100ثانویه: 78.157.42.101

الکترو یک سرویس قدرت مند هست که حدود 5 سال از فعالیت اون میگذره و یک سرویس قدرت مند و با کیفیت بالا است و برای رفع تحریم اورجین خوبه و میتونید از اون استفاده کنید و باز هم این سرویس دارای نرم افزار های اختصاصی خودش هست !

شکن

اولیه: 178.22.122.100ثانویه: 185.51.200.2

یک سرویس قدرت مند رایگان که قابل استفاده برای عموم هست شما با تنظیم این DNS میتوانید بخشی از تحریم ها رو رفع کنید منتها مشکلی هست این است این سرویس دارای پهنای باند محدود میباشد .

خب حالا اگر بخواهیم به صورت دستی DNS تنظیم کنیم باید چیکار کنیم ؟ برای تنظیم دستی شما میتوانید از آموزش زیر استفاده کنید روی ویندوز .

به مسیر زیر برید

  1. وارد بخش کنترل پنل ویندوز خود شوید.
  2. به بخش Network and Internet Settings ویندوز بروید.
  3. در صفحه باز شده روی Change Adapter Options کلیک کنید.
  4. در صفحه بعدی بر روی اینترنت خود که به آن متصل هستید راست کلیک کنید.
  5. سپس گزینه Properties را انتخاب کنید.
  6. وارد بخش پروتکل IP4 شوید.
  7. سپس نیاز است تا مثل تصویر بخش DNS را فعال کرده و سپس DNS های تحریم شکن را وارد کنید.
ست کردن DNS روش شبکه اینترنت ویندوز

تنظیم DNS روی ویندوز

خب حالا روش تنظیم DNS ها رو یاد گرفتید و استفاده کردید بیاید روی بعدی رو به شما یاد بدیم استفاده کنید .

تغییر IP

روش بعدی که میخواهم بهتون یاد بدم تغییر IP هست که برخی از سرویس های بالا از این این وِیژگی پشتیبانی میکنند ولی به صورت پولی .

در این روش ما باید یک نرم افزار تغییر آی پی داشه باشیم و از اون استفاده کنیم و از IP ایران خارج بشیم پیشنهادات زیادی در این باب نیست و فقط میشه به سرویس های رفع تحریم و کاهش پینگ اشاره کرد برای گیمینگ .

ما در اینجا میخوایم سرویس رفع تحریم و کاهش پینگ کایگا پینگ و به شما معرفی کنیم یک سیستم کار آمد هست که با استفاده از اون میتونید از تحریم ها عبور کنید .

اگر مایل به استفاده از این روش هستید میتونید از آموزش زیر استفاده کنید . ولی قبل از شروع وارد لینک زیر بشید و ثبت نام کنید یا وارد بشید در این آموزش روش تهیه اکانت تست و به شما یاد میدیم .

https://panel.kigaping.info/#clients

پنل کاربری کایگا پینگ
پنل کاربری

بعد از ثبت نام و ورود با صفحه بالا مواجه خواهید شد در صفحه بالا روی مسیر هایلایت شده حرکت کنید و در نهایت دکمه خرید و پرداخت و بزنید .

پنل کاربری کایگا پینگ - دریافت اکانت تست
دریافت اکانت تست

در اینجا در قسمت کد تخفیف کلمه Test رو وارد کنید و معتبر سازی کد تخفیف رو بزنید تا اعتبار سنجی انجام بشه . بعد از اون روی دکمه ثبت نهایی و پرداخت کلیک کنید تا به مرحله بعد منتقل بشید . توجه کنید هر کاربر فقط یکبار رایگان هست !

صفحه دریافت اطلاعات اکانت تست
اطلاعات اکانت تست

در این مرحله میبنید نام کاربر و رمز و بهمون تحویل داده حالا میخواهیم از اینها استفاده کنیم ! چطوری باید از اینا استفاده کرد ؟!

برای استفاده شما میتوانید از تنظیمات L2TP ویندوز استفاده کنید که در لینک زیر آموزش کامل استفاده هست میتونید استفاده کنید . برای مشاهده لیست سرور ها هم لینک پایین تر رو باز کنید .

آموزش استفاده از L2TP در ویندوز – کایگا پینگ (kigaping.info)

https://kigaping.info/list-server/

جمع بندی

متاسفانه تحریم های زیادی بر روی کشور ایران تعیین و اجرا شده که به شدت مخرب و مخل هستند و نمی شه کاربری انجام داد در وضعیت فعلی جز استفاده از سرویس های رفع تحریم و کاهش پینگ و در بعضی مواقع هم استفاده از این سرویس ها ممکن است نتیجه عکس داشته باشد !

امید واریم این مشکلات در اسرع وقت ممکن رفع بشن و مردم ایران دسترسی کامل و آزادانه به سطح خدمات اینترنتی داشته باشند .

منابع

رفع تحریم اوریجین با ۲ روش جدید و تست شده | وبلاگ وب گیفت (webgift.net)

آموزش رفع تحریم اوریجین و دیگر بازی ها| اموزش دور زدن سایت اوریجین (gamegifts.ir)

https://www.ea.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع