چگونگی کاهش پینگ وارزون برای کامپیوتر

آموزش کاهش پینگ وارزون در کامپیوتر

با در نظر گرفتن وجود تحریم ها و شرایط فی*لترینگ در ایران بسیاری از کاربران و مخصوصا گیمر های ایرانی را دچار مشکل کرده است . یکی از بزرگترین مشکل گیمر ها وجود پینگ بالا در بازی های آنلاین مانند بازی Warzone می باشد .ما در این مطلب از کایگاپینگ به آموزش کاهش پینگ وارزون در کامپیوتر های شخصی می پردازیم . کافی است که برای حل مشکل پینگ در وارزون با ما همراه باشید و مراحل را به ترتیب انجام دهید تا مشکل رفع شود .

کالاف دیوتی وارزون چیست ؟

Call of Duty: Warzone بخشی از بازی هیجان انگیر Call of Duty: Modern Warfare می باشد که در سال 2019 منتشر شد . Warzone یک بازی ویدیویی رایگان برای کسانی است که علاقه زیادی به Battle royale دارند . یک بازی مبارزه ای با سلاح ها و ابزار های بسیار متنوع که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند . وارزون امکان مبارزه آنلاین چند نفره را در بین 150 بازیکن فراهم می‌ کند که با هر پلتفرمی بازیکنان می توانند با یکدیگر بازی کرده و لذت ببرند .وارزون یک رویکرد بسیار متفاوت از بازی های نبرد رویال است بنابراین توانسته است بسیاری از گیمر های سرتاسر دنیا را به خود جذب کند .

دنیای بازی وارزون بسیار شگفت انگیز است . داستان این بازی در وردانسک بسیار بزرگ اتفاق می افتد که از ترکیب چندین نقشه بتل رویال از بازی Call of Duty ساخته شده است .با توجه به فضای بسیار بزرگ وردانسک و وجود مکان های متفاوت در این نقشه بازی کردن همزمان 150 بازیکن کار سختی نیست و هر کدام می توانند آزادانه حرکت کنند و با یکدیگر مبارزه کنند .

آموزش کاهش پینگ وارزون در کامپیوتر

چه عاملی پینگ وارزون را بالا می برد ؟

به طور خلاصه باید بگوییم که پینگ به نرخ تاخیر در شبکه گفته می شود و اگر بالا باشد در واقع تاخیر شبکه شما بالاست و باعث کند شدن بازی های آنلاین می شود . به بیان ساده تر زمانی که پینگ شما بالا باشد عکس العمل های شما در بازی کند می شود و حتی حرکت دیگر بازیکنان را به صورت بسیار کند دریافت می کنید و حنی در موارد شدید تر هیچ حرکتی نمی توانید انجام دهید و مجبور می شوید که از بازی به طور کامل خارج شوید .

بنابراین پایین بودن پینگ به خصوص برای کسانی که به بازی های آنلاین علاقه دارند بسیار مهم است و همیشه دنبال راهی برای کاهش پینگ خود هستند . برای کاهش پینگ وارزون باید ابتدا علت بالا بودن تاخیر را پیدا کنید که برای این منظور ابتدا موارد زیر را بررسی کنید :

  1. اتصال اینترنت را چک کنید : در صورتی که ISP شما دچار قطعی و مشکل شده باشد متقابلا سرعت اینترنت شما کاهش پیدا می کند و یا به طور کل قطع می شود پس بررسی کنید که آیا اینترنت شما به درستی کار می کند یا خیر .
  2. پینگ سرور بازی بالاست : گاهی اوقات سروری که قصد دارید در آن بازی کنید پینگ بالایی دارد در این موارد بهتر است که از سرور خارج شوید و پس مدتی مجدد امتحان کنید .
  3. تجهیزات شبکه قدیمی است یا معیوب می باشد : در صورتی که تجهیزات شبکه شما مانند دستگاه وای فای ، سیم های شبکه (LAN) و دیگر موارد خراب باشند باعث کندی و پینگ بالا می شوند .

یک پینگ خوب برای وارزون چیست؟

در بازی های آنلاین، پینگ شما می تواند تجربه یک بازی فوق العاده را برای شما را ایجاد کند یا اینکه به دلیل سرعت پایین شما را عصبانی کند.تاخیر شبکه (پینگ) این مدت زمانی است که طول می کشد تا داده ها از دستگاه شما به سرور بازی بروند و برگردند، که در میلی ثانیه (میلی ثانیه) اندازه گیری می شود.پینگ پایین تر (سریع تر) بهتر است.

یک پینگ خوب برای Warzone معمولا بین 30 تا 50 میلی ثانیه است. این محدوده ، گیم پلی روان را با حداقل تأخیر یا تأخیر تضمین می کند . عوامل مهم در موقعیت های مبارزه شدید که هر میلی ثانیه اهمیت دارد.اگر پینگ شما در حین بازی Warzone از 100 میلی‌ثانیه بیشتر شود، ممکن است در طول بازی با تاخیر، کندی قابل توجهی مواجه شوید. سطوح پینگ بالا می تواند باعث شود اقداماتی مانند تیراندازی به دشمن یا حرکت در اطراف بیش از حد انتظار ثبت نام در بازی طول بکشد.

مزایای پینگ کم در وارزون

پینگ کم، برد بیشتر. در Warzone داشتن پینگ پایین برای تسلط بر حریفان بسیار مهم است. در اینجا برخی از مزایای داشتن پینگ پایین آورده شده است:

  • پاسخگویی بهتر:یک پینگ کم می تواند از نظر بهبود رفلکس ها مزیتی به شما بدهد و تجربه بازی رقابتی تری داشته باشید. با تاخیرهای خسته کننده خداحافظی کنید و به رفلکس های سریع سلام کنید.
  • گیم پلی منصفانه تر:پینگ‌ های زیاد می‌ تواند باعث اختلاف بین آنچه بازیکنان مختلف روی صفحه نمایش خود می‌ بینند، ایجاد کند که منجر به اتفاقات ناعادلانه شود. با پایین نگه داشتن پینگ خود، زمینه بازی یکسانی را برای همه تضمین می کنید.
  • تجربه روان تر: پینگ‌ های کم منجر به گیم‌ پلی روان‌ تر با موارد کمتری از انجماد یا لکنت گرافیک می‌شود. دیگر خبری از لگ‌ های خشم‌انگیز نیست

راه حل های ساده برای کاهش پینگ وارزون

این نکات را برای بهبود گیم پلی خود امتحان کنید:

  1. به سرور نزدیک تر متصل شوید:برای عملکرد بهتر، با اتصال به سروری نزدیک به موقعیت مکانی خود، پینگ خود را کاهش دهید.
  2. برای سرعت های بیشتر سیم کشی کنید:اتصالات سیمی سریعتر و قابل اعتمادتر از Wi-Fi هستند. برای بهبود تجربه بازی، دستگاه بازی خود را مستقیماً با استفاده از کابل اترنت به روتر خود وصل کنید.
  3. برنامه های پس زمینه را ببندید:تعداد زیاد برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند می‌توانند سرعت رایانه شما را کاهش داده و تأخیر را افزایش دهند. قبل از شروع بازی برنامه های غیر ضروری را ببندید یا از حالت بازی در ویندوز 10 برای بهینه سازی تنظیمات رایانه شخصی استفاده کنید.
  4. تنظیمات گرافیکی پایین تر:کاهش تنظیمات گرافیکی در بازی می تواند به کاهش تاخیر و بهبود پاسخگویی کمک کند.

با این وجود، اقدامات دیگری مانند بهینه سازی سخت افزار و بهبود اتصال به اینترنت نیز می تواند به کاهش تاخیر کمک کند. به یاد داشته باشید، عوامل دیگری مانند محدودیت‌ های سخت‌افزاری همچنان می‌ توانند مشکلاتی ایجاد کنند، بنابراین همه چیز را برای حداکثر عملکرد بهینه کنید.

راه حل های ساده برای کاهش پینگ وارزون

چگونه پینگ بالا Warzone را در رایانه شخصی برطرف کنیم ؟

در ادامه مواردی را نام می بریم که با بررسی و برطرف کردن مشکل ها می توانند باعث کاهش پینگ وارزون شوند . در صورتی که با انجام یکی دو مورد از گزینه های زیر مشکل پینگ شما رفع شد دیگر لازم نیست که تمام گزینه ها را انجام دهید .

  1. شبکه خود را راه اندازی مجدد کنید
  2. از اتصال سیمی (مستقیم) استفاده کنید
  3. سرورهای DNS خود را تغییر دهید
  4. درایور شبکه خود را به روز کنید
  5. برنامه هایی که پهنای باند را اشغال کرده اند ، ببندید
  6. Crossplay را غیرفعال کنید
  7. استفاده از VPN یا پروکسی را متوقف کنید
  8. بررسی کنید که آیا مشکل از سرور است یا خیر

راه حل اول : شبکه خود را راه اندازی مجدد کنید

راه اندازی مجدد تجهیزات شبکه به خصوص زمانی که روتر یا مودم شما بیش از حد گرم شده باشد بسیار مفید است. ساده ترین راه برای اعمال این اصلاح:

  • کابل های برق مودم و روتر خود را جدا کنید.
  • 2 دقیقه صبر کنید و کابل ها را دوباره وصل کنید. مطمئن شوید که چراغ های نشانگر هر دو دستگاه به حالت عادی خود بازگشته اند.
  • رایانه خود را باز کنید و یک وب سایت را برای تأیید اتصال اینترنت خود مرور کنید.
  • وقتی دوباره آنلاین شدید، Warzone را باز کنید و گیم پلی بازی را تست کنید .

راه حل دوم : از اتصال سیمی (مستقیم) استفاده کنید

استفاده از اتصال بی‌ سیم ممکن است مشکل داشته باشد و بد دریافت‌ ها کردن اینترنت منجر به مشکلات تاخیری شود. بنابراین برای جلوگیری از آن یک بازی تیراندازی را در یک شبکه سیمی انجام دهید. مطمئن شوید که کابل ها به طور ایمن وصل شده اند.

راه حل سوم : سرور های DNS خود را تغییر دهید

تغییر DNS سیستم به شبکه ای که آن را می شناسید یکی از محبوب ترین روش های کاهش پینگ وارزون می باشد و بسیاری از گیمر ها از این روش استفاده می کنند . برای تغییر سرورهای DNS مراحل زیر را دنبال کنید :

  • روی صفحه کلید خود، کلید لوگوی ویندوز و R را همزمان فشار دهید تا گفتگوی Run فراخوانی شود. دستور ncpa.cpl را تایپ یا جایگذاری کنید و روی OK کلیک کنید.
  • در پنجره پاپ آپ روی آداپتور اترنت خود کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.
  • روی پروتکل اینترنت نسخه 4 (TCP/IPv4) دوبار کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده، استفاده از آدرس‌های سرور DNS زیر را انتخاب کنید: برای سرور DNS ترجیحی، 8.8.8.8 را تایپ کنید. و برای سرور DNS جایگزین 8.8.4.4 را تایپ کنید. برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، باید کش DNS را پاک دهید. در صفحه کلید خود، کلید لوگوی ویندوز را فشار دهید و cmd را تایپ کنید. سپس Run as administrator را انتخاب کنید.
  • در پنجره CMD دستور ipconfig /flushdns را تایپ کرده و Enter را بزنید.

اکنون سرور DNS خود را تغییر داده اید. حالا بررسی کنید که آیا مشکل پینگ برطرف شده است یا خیر.

راه حل چهارم : درایور شبکه خود را به روز کنید

بیشتر اوقات بالا بودن پینگ بازی وارزون در کامپیوتر به دلیل درایور های شبکه قدیمی یا خراب است. برای بهبود عملکرد بازی و رفع خرابی آن هنگام راه اندازی یا هنگام پیوستن به بازی، باید درایور کارت گرافیک را به روز کنید.

دو روش برای به روز رسانی کارت های سیستم شما وجود دارد: دستی و خودکار.

  • در روش دستی، باید به سایت مربوطه مراجعه کرده و آخرین درایور های سازگار باسیستم خود را جستجو کرده و در رایانه شخصی خود دانلود کنید. اگر مهارت های مربوطه ندارید، این احتمال وجود دارد که درایورهای اشتباهی را نصب کنید.
  • در تجربه شخصی ما و پس از آزمایش چندین نرم افزار به روز رسانی درایور، پیشنهاد می کنیم روشی خودکار را انتخاب کنید که در آن باید Driver Easy را در رایانه شخصی خود دانلود کنید. این ابزار به طور خودکار رایانه شما را برای درایور های گرافیکی قدیمی اسکن می کند و فوراً آن را به روز می کند.

راه حل پنجم :برنامه هایی که پهنای باند را اشغال کرده اند ، ببندید

مشکلات پینگ بالا زمانی نیز رخ می دهد که نرم افزار به دنبال پهنای باند در پس زمینه باشد. بنابراین باید برنامه هایی مانند یک درایو، Skype یا Windows Update را که از پهنای باند بیشتری برای عملکرد استفاده می کنند غیرفعال کنید.

  • در صفحه کلید خود، Ctrl، Shift و Esc را همزمان فشار دهید تا Task Manager باز شود. برای مرتب کردن وظایف بر اساس مصرف ترافیک، روی تب Network کلیک کنید.
  • در یک زمان، فرآیند هایی را انتخاب کنید که بیشترین ترافیک را مصرف می کنند و برای بستن آنها روی End task کلیک کنید.

اکنون می توانید Warzone را اجرا کنید.

راه حل ششم : Crossplay را غیرفعال کنید

گیمرهای PC گزارش دادند که غیرفعال کردن crossplay می تواند مشکلات پینگ در وارزون را برطرف کند. پس باید این شانس را هم امتحان کنید.
  • Warzone را باز کنید و به منوی اصلی بروید.
  • Options را باز کرده و به تب Account بروید. در قسمت Online، Crossplay را روی Disabled قرار دهید.
  • به یک بازی بپیوندید و بررسی کنید که آیا تاخیر شما ناپدید شده است.

حالا بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

راه حل هفتم: استفاده از VPN یا پروکسی را متوقف کنید

اگر از VPN یا پروکسی در روتر خود استفاده می کنید، سعی کنید استفاده از VPN یا Proxy را متوقف کنید و به تأثیر آن در کاهش پینگ وارزون نگاه کنید.

راه حل هشتم : بررسی کنید که آیا مشکل از سرور است یا خیر

اگر تمام راه حل های ارائه شده در بالا را امتحان کرده اید و کار نمی کند، باید از توییتر پشتیبانی فعال سازی و Modem Warfare Reddit بازدید کنید تا مشکل تأخیر را کاهش دهید.

چگونه در حین بازی پینگ خود را مشاهده کنیم ؟

به تنظیمات درون بازی خود > رابط بروید و Telemetry را پیدا کنید. در اینجا می توانید اطلاعات سخت افزاری و شبکه مختلف را فعال یا غیرفعال کنید تا در حین بازی نمایش داده شوند.دانستن اینکه آیا شبکه شما تحت فشار است یا خیر می تواند هنگام تصمیم گیری برای حمله به دشمن بسیار مهم باشد.

برای اینکه در بازی های آنلاین دچار مشکل پینگ بالا نشوید و مجبور نباشید که هربار برای کاهش پینگ وارزون تمام موارد بالا را بررسی کنید کافی است از سرویس های مخصوص گیم کایگاپینگ استفاده کنید . این سرویس ها علاوه بر سرعت بالا و پینگ پایین ایمنی اتصال و بازی شما را نیز تضمین می کنند .

چگونه پینگ بالا Warzone را در رایانه شخصی برطرف کنیم ؟

منبع : cputemper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع