12 دلیل برای اینکه نباید از VPN رایگان استفاده کرد !

با عرض سلام خسته نباشید خدمت شما کاربران عزیز .

امروز میخواهیم با هم یک سری موارد مهم رو برسی کنید که مرتبط با VPN هستند و خیلی از شما عزیز آگاهی ندارید به آن و صرفا بخاطر وجود مشکلات متعدد نیاز شدید دارید و جواب سوال 12 دلیل برای اینکه نباید از VPN رایگان استفاده کرد ! را به شما پاسخ دهیم .

این کاملا منطقی است که شما باید نیاز خودتون رو برسی کنید اما نکته حائز اهمیت این است که آیا باید بخاطر نیاز از خطرات استفاده از VPN رایگان چشم پوشی کرد ؟!

که جواب این سوال را ما میخواهید ما بک سری نکات اشاره خواهیم کرد تا شما با دید بهتر ببینید و تصمیم درست بگیرید .

نکات مهم درباره اینکه

12 دلیل برای اینکه نباید از VPN رایگان استفاده کرد !

پیشنهاد شده

بهترین فیلتر شکن کالاف دیوتی موبایل – کایگا پینگ (kigaping.info)

امنیت

بیشتر VPN‌ های رایگان نمی‌توانند سطح امنیتی قابل قبول را به شما ارائه دهند. زیرا برای اینکه یک سرویس VPN کیفیت بالا و سریع را ارائه دهد، نیاز به زیرساخت هزینه‌بر است. بنابراین، برخی از سرویس‌های رایگان ممکن است از پروتکل‌های رمزنگاری ضعیف استفاده کنند .

یا اطلاعات کاربران را نگه داری و به شکل ناامنی انتقال دهند. این می‌تواند به سرقت اطلاعات شخصی شما و حتی هک شدن اکانت‌های آنلاینتان منجر شود.

امروزه گزارش های زیادی از هک شدن و لو رفتن اطلاعات از طریق نصب فیلتر شکن های رایگان گذارش شده است .

تا حد المکان سعی کنید از فیلتر شکن های رایگان اصلا استفاده نکنید حتی در موارد کم .

سرعت و عملکرد

بسیاری از سرویس‌های VPN رایگان محدودیت‌هایی در مورد سرعت و حجم داده دارند. بدین معنی است که شما ممکن است با محدودیت‌های زمانی یا محدودیت سرعت مواجه شوید. برخی از سرویس‌های رایگان همچنین تعداد زیادی کاربر را به یک سرور متصل می‌کنند که می‌تواند باعث کاهش سرعت و عملکرد شود.

حفظ حریم خصوصی

یکی از اهداف استفاده از VPN، حفظ حریم خصوصی شماست. با این حال، برخی از سرویس‌های رایگان ممکن است از شما برای استفاده از خدمات آن‌ها اطلاعات شخصی جمع‌آوری کنند و آن را با شرکای تجاری یا تبلیغاتی به اشتراک بگذارند. این می‌تواند منجر به دریافت پیام‌های غیرمطلوب و تبلیغات مزاحم شود.

همچنین این نرم افزار ها برای جبران هزینه های هیچ گونه تعهدی از شما درخواست نمی کنند و هیچ تعهدی به شما نمی دهند تا در صورت به وجود آمدن مشکلات فنی پاسخ گو نباشند .

پس سعی کنید تا حد المکان دوری کنید !

پشتیبانی و قابلیت‌ها

سرویس‌های رایگان معمولاً قابلیت‌های محدودی دارند و پشتیبانی کاربری ضعیفی را ارائه می‌دهند. در صورت بروز مشکلات یا نیاز به راهنمایی، احتمالاً نتوانید به سریعترین و کیفیتی‌ترین پشتیبانی دسترسی پیدا کنید.

به طور کلی، استفاده از یک سرویس VPN قابل اعتماد و پرداختی می‌تواند بهترین راهمچنان هستش. با استفاده از سرویس VPN رایگان، ممکن است شما در معرض خطرات زیر قرار بگیرید.

اکثر این نرم افزار های برای کاهش هزینه های استفاده توسط کاربر معمولا از پروتکل های ناامن و غیر متعارف استفاده میکنند تا بتوانند هزینه ها را تا حد المکان کاهش دهند !

پیشنهاد شده 

بهترین فیلترشکن اندروید 2023 + لینک دانلود مستقیم رایگان (kigaping.info)

عدم اعتمادسازی

چون سرویس VPN رایگان درآمدی از کاربران ندارد، احتمالاً برای تأمین هزینه‌های خود از روش‌های دیگری مانند تبلیغات یا فروش اطلاعات کاربران استفاده می‌کند. این به معنای قراردادن حریم خصوصی شما در خطر است، زیرا اطلاعات شما ممکن است به شرکت‌های تبلیغاتی یا سایر اشخاص واگذار شود.

این نکته مد نظر شما باشد که خیلی از VPN هیچ تعهدی به شما نمی دهند و در صورت لو رفتن اطلاعات شخصی شما هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند !

همچنین شما نمی توانید هیچ شکایت قانونی برای دفاع از حقوق خود انجام دهید و این امر بسیار میتواند خطر ناک و غیر قابل قبول باشد .

کاهش سرعت و پهنای باند

سرعت فیلترشکن های رایگان
تست سرعت فیلترشکن های رایگان

سرویس VPN رایگان معمولاً تعداد زیادی کاربر را به یک سرور وصل می‌کند. این می‌تواند منجر به کاهش سرعت اتصال شما و کاهش پهنای باند شود. همچنین، برخی از سرویس‌های رایگان محدودیت‌هایی را در مورد حجم داده‌ها و محدودیت زمانی اعمال می‌کنند.

فیلترشکن های رایگان معمولا از پروتکل هایی استفاده میکنند که هزینه کمی داشته باشد و این مورد روی کیفیت اتصال و سرعت اون تاثیر بسزایی میگزارد !

سختی اتصال

در VPN رایگان به دلیل استفاده بالا و بی رویه و بدون محدودیت سرعت و زمان اتصال شما بسیار آزار دهنده خواهد بود و میتواند منجر به مشکلات روانی شود !

در فیلترشکن های رایگان هیچ محدودیت برای اتصال کاربران و تعداد اتصال اونها تعریف نشده و این مورد تاثیر بسیار زیادی روی پهنای باند سرور ها دارد .

زیرا این سرور ها داری محدودیت های در پهنای باند هستند و عملا با این کار درخواست اتصال شما در برخی از ساعات به سختی انجام خواهد شد و تاثیر منفی روی کیفیت میگذارد !

عدم پشتیبانی و قابلیت‌های محدود

سرویس‌های رایگان معمولاً دارای قابلیت‌های محدودی هستند و پشتیبانی کاربری ضعیفی را ارائه می‌دهند. در صورت بروز مشکلات یا نیاز به راهنمایی، شما ممکن است نتوانید به پشتیبانی مطلوب دسترسی پیدا کنید.

همچنین اکثر این نرم افزار از قابلیت های مهمی چون کیل اسویچ پشتیبانی نمی کنند که این مورد میتواند ارتباط شما را به مخاطره بیندازد ! افراد حرفه ای میدانند که قابلیت کیل اسویچ یک قابلیت خیلی مهم و ویژه است .

کیل اسویچ این اطمینان را به شما میدهد که اطلاعات شما لو نرود و به مشکل نخورید مخصوصا اگر شما با صرافی های بین المللی کار میکنید .

پیشنهاد شده 

دانلود بهترین فیلترشکن پابجی موبایل 2023 – کایگاپینگ (kigaping.info)

مصرف ترافیک بالا !

VPN های رایگان معمولا بخاطر کسب درامد به نمایش تبلیغات ویدیویی و تصویری میکنند که بدون اطلاع کاربر بارگذاری میشوند و جدای از بحث امنیت باعت استهلاک حجم بسته اینترنتی شما میشود .

به غیر از محتوایی که این فیلتر شکن ها به شما نشان میدهند بخاطر عدم بهینه بود اتصال اونها مقدار مصرف ترافیک اینترنت شما خیلی بالاتر از حد معمول خواهد بود !

نشست IP

VPN عبارت از یک تانل هست که در بستری اینترنت عمل میکند و وظیفه دارد تا شما را دور از چشم عموم نگدارد تا امنیت نسبی بیشتری دریافت کنید در بستر شبکه .

در VPN های رایگان ای مورد یا وجود ندارد یا به صورت محدود و دارای مشکلات عدید هست که باعث لو رفتن IP شما و اطلاعات شما در بستر شبکه میشود برای همین سوال 12 دلیل برای اینکه نباید از VPN رایگان استفاده کرد ! برای ما بیشتر روشن میشود .

عدم امکان دسترسی به مکان‌های خاص

برخی از سرویس‌های VPN رایگان محدودیت‌هایی را در مورد دسترسی به مکان‌های خاص اعمال می‌کنند و ممکن است نتوانید به سایت‌ها و خدماتی که محدودیت جغرافیایی دارند دسترسی پیدا کنید.

همچنین اکثر این نرم افزار ها از موقعیت فیزیکی اون سرور ها پشتیبانی نمی کنند و در واقع کاری که میکنند یک سرور از موقعیت غیره تهیه میکند و اون سرور از طریق ip روتینگ میکنند !

یعنی عملا گول زدن مخاطب خود برای کاهش به شدت هزینه های تعمییر و نگه داری سرور ها .

عدم استقرار پروتکل‌های امن

برخی از سرویس‌های VPN رایگان از پروتکل‌های رمزنگاری ضعیف استفاده می‌کنند که ممکن است مستهلک برای حفظ امنیت ارتباط شما باشد. این می‌تواند به نتایج ناخوشایندی مانند سرقت اطلاعات شخصی یا هک شدن اکانت‌های آنلاینتان منجر شود.

در بالا همانطور که مشاهده کردید یک سری موارد فنی را برسی کردیم که چرا نباید از VPN رایگان حتی در شرایط اضطراری استفاده کرد .

حالا بیاید یک سری موار استفاده خود شما را برسی کنیم .

توسعه دهندگان برنامه نویسی

خیلی از شما برنامه نویسان قطعا با این مشکل رو به و شدید که IDE شما بخاطر تحریم های فراوان امکان اتصال به مراکز داده اصلی خود را ندارد و یا باید از VPN استفاده کنید یا پروکسی .

حالا سوالی که هست آیا حاضر هستید حرفه ای خود را بخاطر یک VPN رایگان یا حتی پروکسی به خطر بندازید ؟

مطمئن هستم که خیلی از شما با مواردی مانند مسدود شدن یا حتی محدود شدن در نرم افزار های توسعه خود شدید چون نمی توانستید به یک VPN مناسب وصل شوید .

پیشنهاد شده 

5 فیلترشکن وای فای با قدرت بالا + دانلود مستقیم | کایگا پینگ (kigaping.info)

بلاگر ها و فروشگاه های شبکه های اجتماعی

امروزه در ایران بخاطر محدود شدن خیلی از شبکه های بین المللی که مورد استفاده عموم بوده بسته یا حتی محدود شدن به صورت کامل و خیلی از بلاگر های یا افرادی که فروشگاه اینترنتی دارن روی شبکه اجتماعی دچار مشکل شدن و مجبور شدن از VPN رایگان استفاده کنند .

که این مورد باعث مسدود سازی پیج های و تخریب کامل کسب و کار آنها شده زیر آن شبکه های اجتماعی حساسیت بالای نسبت به IP دارند .

محتوا نویسان

امروز تولید محتوا مناسب یک رکن اساسی در کسب و کار ها است و خیلی از شرکت ها و وب سایت ها و حتی فعالان شبکه اجتماعی از تولید کنندگان محتوا برای دیدن شدن بهتر و سریعتر استفاده میکنند .

اما مشکلی که هست بخاطر مشکلات اینترنت و خطرات آن خیلی از محتوا نویسان درگیر مشکل مسدود سازی و یا محدود بودن پلتفرم های خارجی بودن و کارشون به سختی پیش میره و نیاز شدید به VPN مناسب برای استفاده دارند .

ما حالا خطرات و مشکلات درباره اینکه چرا نباید از VPN رایکان استفاده کرد توضیح دادیم و حالا میخوایم یک جایگزین امن برای شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید !

آیا شما با همه خطرات ذکر شده آیا حاضر هستید از vpn های رایگان استفاده کنید ؟

کایگا پینگ جایگزین فیلترشکن های ناامن

ما در کایگا پینگ همیشه سعی بر این داشتیم تا یک سرویس قوی و بروز برای رفع مشکلات و تحریم ها ایجاد کنیم و خدا رو شکر بعد از دو سال تلاش توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم .

امروز سرویس کایگا پینگ یکی از پرکاربرد ترین سرویس های رفع تحریم در ایران است که تعداد بالایی از افراد اقدام به دریافت خدمات مناسب آن میکنند .

کایگاپینگ یک سرویس رفع تحریم و کاهش پینگ دارد که برای شما عزیزان طراحی کرده است که از پروتکل های بسیار امن و رمز گذاری شده استفاده میکند تا شما دچار مشکلات ذکر شده نشوید .

این سرویس کاملا IP استاتیک یا همان ثابت هست و به صورت کاملا امن هست و از همه مهمتر از قابلیت کیل اسویچ پشتیبانی میکنید !

شما برای استفاده کافیه است یک حساب کاربری داشته باشید تا بتوانید از یک VPN امن و بدون مشکل استفاده کنید .

پست های مفید

بیشتر بخوانید: 12 دلیل برای اینکه نباید از VPN رایگان استفاده کرد !

دانلود بهترین فیلترشکن پابجی موبایل 2023 – کایگاپینگ (kigaping.info)

5 فیلترشکن وای فای با قدرت بالا + دانلود مستقیم | کایگا پینگ (kigaping.info)

منابع 

چرا نباید از وی پی ان رایگان استفاده کنیم؟ – عصر آی تی (asreit.co)

۳ دلیل که باعث می‌شود دیگر از VPN و فیلترشکن‌های رایگان استفاده نکنید! – پین‌شو (pinshow.ir)

5 دلیل برای اینکه نباید به فیلترشکن یا VPN رایگان اعتماد کنیم | پلازا (plaza.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع