بهترین فیلتر شکن کالاف دیوتی موبایل

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود خدمت همه شما عزیزانی که دارید این مطلب و نگاه میکنید .

امروز اومدم با مقاله بهترین فیلتر شکن کالاف دیوتی موبایل چند تا راهکار و معرفی چند VPN معروف و البته خوب برای بازی کالاف دیوتی موبایل و البته در آخر معرفی یک سرویس وِیژه !

در اول داستان بگم که بازی اصلا فیلتر نیست و در برخی مناطق اختلال داره ! و یک سری جاها پینگ در وضعیت وبی قرار نداره و مشکلاتی رو برای گیمر های به ارمغان آورده .

حالا من میخواهم هم چند تا راهکار بهتون بدم هم بهتون آموزش بدم چطوری میتونید به روش های مختلف پینگ بیارید پایین و ریجست و ببرید بالا و نکته ای دیگه ای که هست و همیشه میگم اینه که هرچقدر اتصال اینترنت شما مناسب باشه همان مقدار تاثیر بیشتری میزاره روی این روش هایی که یادم میدم !

خب بیاید استارت کار و شروع کنیم . من در اول کار یک سری کار میگم انجام بدید که راندمان بهترین بگیرید بعد بهترین فیلتر شکن ها رو بهتون معرفی میکنم بعد مورد ویژه رو هم بهتون نشون میدم که میدونم عاشقش میشید !

اینم بگم برخی از این نرم افزار های که معرفی میشن ممکنه پولی باشن ! و تا حد المکان از نسخه های رایگان غیر امن دوری میکنیم !

راهکار های کاهش پینگ کالاف دیوتی موبایل

شما گیمر های عزیز باید این را مد نظر داشته باشید که اولین فاکتور برای شروع کار داشتن یک اتصال با کیفیت اینترنت هست در قدم اول شما باید تا حد المکان یک اوپراتور قوی و با کیفیت پیدا کنید .

برسی وضعیت و کیفیت اتصال

برای برسی وضعیت نوسانات و کیفیت شبکه شما باید یک نرم افزار مخصوص رو روی گوشی خودتون نصب کنید تا بتونید شبکه رو برسی کنید کافیه این نرم افزار رو دانلود کنید

بعد از دانلود نرم افزار و باز کنید و بری داخل و محیطی شبیه به محیط زیر رو به رو میشید که از شما یه مقداری میخواهد .

برسی وضعیت پینگ شبکه بر روی گوشی های اندرویدی
برسی پینگ شبکه و نوسانات

همونطور که میبینید ما با یک شبکه همراه داریم تست میگیریم که البته ایرانسل هست اما این تست رو چطوری باید انجام بدیم ؟ ساده است در بالا این عبارت را وارد کنید 8.8.8.8 و دکمه استارت رو بزنید .

اگر شما از شبکه های همراه استفاده میکنید پینگ شما بیت 50 تا 80 خواهد بود این پینگ سمت سرور های گوگل هست ! ولی اگر که از شبکه ثابت استفاده میکنید بسته کیفیت ممکنه است بین 40 تا 50 میلی ثانیه باشه .

خب این آزمایش ب چه دردی میخوره ؟

جواب ساده است این آزمایش اگر مشاهده کردید نوسانات پینگ بالا است یعنی اینترنت شما یا شبکه شما یا راه ارتباطی شما خیلی با کیفیت نیست و باید بهترش کنید حالا یا پر کردن سیگنال یا پاک سازی و تعمییر مسیر ارتباطی !

در تست بالا متوجه شدیم به سرور بالا پکت لاست صفر داریم اگر بیشتر بود چطور میتونیم این مورد رو حل کنیم ؟ و اصلا چه اهمیتی داره برامون ؟

خب باید اینجوری بتون بگم که اهمیت نداشتن پکت لاست خیلی بالا است اگر پاکت لاست دارید خیلی شما رو داخل بازی اذیت میکنه که به شرح موارد زیر هست

  1. قطع و وصلی مکرر
  2. ایجاد نوسانات بالا در پینگ
  3. عدم ریجست درست و به موقع
  4. کانکشن دیلای مخفی و نامحسوس

موارد بالا برخی از مشکلاتی هست که ممکن است پکت لاست برامون به ارمغان بیاره پس سعی کنید این مورد رو حتما دقت کنید که نداشتن پکت لاست در بازی مورد بسیار مهمی است .

برای جلو گیری و رفع این مورد به قسمت بعدی برید یک سری نکات مهم رو برسی کردیم و در اختیار شما گذاشتیم تا استفاده کنید .

راهکار های ارتقا کیفیت اتصال

برای اینکه بتونید کیفیت اتصال رو مقداری بالا ببرید تا نتیجه بهتری بگیرید میتونید از راه های زیر کمک بگیرید .

  1. اول اگر ثابت هستید با شرکت ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و سوال کنید آیا سرویس گیمینگ ارائه میدهند یا خیر
  2. اگر مودم دارید تا حد المکان به سیگنال وای فای نزدیک بشید
  3. اول اگر همراه هستید با شرکت ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و سوال کنید آیا سرویس گیمینگ ارائه میدهند یا خیر
  4. تا حد المکان سیگنال و پر کنید .
  5. نرم افزار پس زمینه رو متوقف کنید !
  6. اگر تلگرام یا هر نرم افزاری دارید که پروکسی روی اون فعال کردید پروکسی رو حذف کنید .
  7. نرم افزار های شبکه های اجتماعی حتی در حال بسته هم وصل میمانند و اتصال خود را بروز میکنند سعی کنید به نوعی متوقف یا حذف کنید !

اگر شرکت ارائه دهنده اینترنت شما سرویس گیمینگ ارائه میکنید درخواست کنید تا برای شما فعال شود ممکن است دارای هزینه بالاتری باشه ولی میارزه !

اگر شما مودم ثابت دارید سعی کنید نسه نرم افزاری مودم رو به آخرین نسخه ممکن ارتقا بدید .

مودم رو در محلی قرار بدید که موانع فیزیکی و نویز و تشعشعات لوازم الکترونیکی کمتری در اون محل باشه تا پکت لاست کمتری رو تجریه کنید .

همچنین سعی کنید بسته هایی که میخرید و استفاده میکنید کمتر از 8 مگابیت بر ثانیه نباشد چون سرعت کم خودش تاثیر منفی روی پینگ داره !

اگر میخواهید از اینترنت سیم کارت استفاده کنید سعی کنید سیم کارت خودتون بروز رسانی کنید برای این کار به دفاتر خدماتی شرکت ارائه دهنده اینترنت خودتون مراجعه کنید و درخواست کنید تا سیم کارت تون بروز کنند . در واقع در این عمل سیم کارت شما رو بر میدارن و نسخه بروز فیزیکی اون سیم کارت و تحویل میدن .

مورد دیگه سعی کنی از اینترنت نسل 4 به بالا استفاده کنید در وضعیت کیفیت بهتری دریافت میکنید در صورت امکان سعی کنید از سیم کارت های شرکت های خاص مانند شاتل و مبین نت یا ماهان نت استفاده کنید !

مورد بعدی که بهش اشاره کردیم این هست که سعی کنید حتما و حتما آنتن اتصال شما به دکل مخابراتی فول باشه و از وجود مانع فیزیکی مخصوص پایه های برق و لوازم الکترونیکی دور باشید

مورد بعدی خاموش کردن حالت بهینه سازی باتری گوشی هست خیلی از افراد برای ذخیره میرو موقع بازی حالت بهینه سازی باتری رو فعال میکنن سعی کنید این مورد رو فعال نکنید چون با این کار شما دارید دستور میدید که گوشی از تمام توانش استفاده نکنه و این اشتباه هست .

با این وضعیت اتصال شبکه به حالت ذخیره نیرو میره و کیفیت اتصال شما کاهش پیدا میکند !

استفاده از گیم بوستر خود گوشی هم خیلی مهم هست مثلا داخل گوشی های شیائومی و سامسونگ این قابلیت وجود داره که سعی کنید اون رو فعال کنید خیلی مهم هست واقعا .

راه حل به شما میگم که بتونید فعالیت های پس زمینه رو کاهش بدید !

در حال حاضر که این مقاله رو مینویسم نتونستم نرم افزار مناسبی برای این کار پیدا کنم اگر شما عزیزان پیدا کردید ممنون میشم راهنمایی کنید و در نظرات برامون بنویسید که چی هست .

برای خاموش کردن فعال پس زیمنه بسته به نوع گوشیتون روی برنامه فشار بدید و تنظیمات یا اطلاعات نرم افزار رو باز کنید ! صفحه ای شبیه به صفحه زیر برای شما ظاهر میشود .

توقف اجباری نرم افزار ها در اندروید
قطع فعالیت های پس زمنه نرم افزار ها !

کافیه بعد از باز کردن این صفحه روی دکمه توقف فوری یا force stop بزنید تا نرم افزار متوقف بشه در این حال هم دسترسی به شبکه و منابع سخت افزاری برای نرم افزار مورد نظر مسدود خواهد شد .

توجه کنید این کار به صورت موقت هست و بعد از اینکه یک بار دیگه نرم افزار رو باز کنید دوباره به حالت اول برمیگرده !

در چنین موارد ما پیشنهادی که به شما میکنیم این است که نرم افزار های بلا استفاده رو پاک کنید به صورت کلی تا هم فضا حافظه گوشی شما بیشتر بشود و هم مصرف منابع شبکه و سخت افزار .

خیلی از ما ها نرم افزار هایی نصب میکنیم که ممکن است ماهیی یک بار هم از اونها استفاده نکنیم پس اگر استفاده ندارید پاک کنید !

یک نکته ای که هست برخی از نرم افزار های اجتماعی مانند مسنجر فیسبوک که خیلی از ما ها اونو روی گوشی خودمون نصب داریم و حتی ممکنه استفاده ای نداشته باشه برامون مصرف بالایی از ترافیک رو داره !

به غیر از مسنجر تلگرام هست مخصوصا اون دسته از افرادی که پروکسی روی تلگرام خودشون میزارن به تعداد زیاد باید بگم که همه اون پروکسی ها در چند ثانیه یک بار درخواست اتصال میفرستن یا میگیرن و این مورد تاثیر منفی روی کیفیت اینترنت شما میزاره پس بهتره پاک کنید پروکسی ها رو !

تغییر شبکه همراه و کاهش پینگ بازی کالاف دیوتی موبایل

این نکته یادتون باشه که اوپراتور های همراه نسبت به ثابت پبنگ بالاتر و نوسانات بیشتری رو دارا هستن و شما نمی تونید روی اونها حساب بازی کنید . ولی نکته ای که هست اوپراتور های وب و شاتل ثبات خیلی بهتر و بیشتری دارن که میتونید از طریق تنظیمات انجام بدید !

برای انجام این کار مسیر زیر رو دنبال کنید میتونید این مورد رو به صورت دستی انجام بدید روز گوشی های موبایل اندرویدی !

نحوه فعال کردن HIWEB: 

تنظیمات  ← اتصالات  ← شبکه‌های تلفن همراه  ← اپراتور‌های شبکه  ← اسکن شبکه‌ها  ← انتخاب های‌وب

 HIWEB ← scan network ← network operators ← mobile network ←  connections ←  settings

نکته ای که هست های وب هم روی همراه اول و هم ایرانسل قابل رومینگ هست که به اعتقاد من از ایرانسل کیفیت بهتری دریافت میکنید ولی این مورد هم هست که ای اوپراتور همه جا در دسترس نیست !

در آینده ما به شما میگم که چطور با همون اینترنت همراه بتونید پینگ کمتر از 50 رو تجریه کنید و لذتشو ببرید !

DNS یا فیلترشکن ؟

به طوری خلاصه بگم قطعا فیلتر شکن پابجی بهتر هست تا DNS !

حالا شاید بگید چرا ؟ خب جواب ساده است DNS مخفف کلمه Domain Name System که به معنی نام دامنه سیستم ! اما کارش چیه ؟ نوعی مسیر یا شناسه برای یک سیستم یا سرور هست !

میدونم خیلی از شما از این دامنه ها استفاده میکنید اما باید بدونید بعضی از این دامنه ها ممکن است دارای عمر کم و محدوده ترافیکی محدود و کمی باشن و شما بعد از کمی استفاده متوجه افت کیفیت اون میشدید !

DNS صرفا برای گیم و کاهش پینگ ساخته نشدن و برای کاربرد های دیگه ساخته شدن شاید در جریان باشید اما بعضی از شبکه های و سرور های که استفاده میشه به صورت پیش فرض این DNS ها تنظیم شدن و اصلا نیاز نیست ما اونا رو وارد گوشی کنیم.

بهترین فیلتر شکن کالاف دیوتی موبایل یا همون VPN چیه؟

VPN ساخته شده اند تا بتوانند یک ارتباط خصوصی و مستقل و با کیفیت از بستر ناامن اینترنت ارائه بدهند پهنای باند و ترافیک بالا و با کیفیت تر ارائه بدهند چرا که در این ارتباط شما برعکس DNS از طریق اینترنت جهانی به مقصد وصل نمی شید !

بلعکس یک مسیر اختصاصی باری شما باز خواهد شد و شما میتونید با خیال راحت کارتون و انجام بدید . و نکته دیگه فیلتر شکن های اختصاصی دارای پهنای باند خیلی بالا هستن نسبت به نسخه های رایگان و البته DNS ها !

من سعی کردم در مقاله بهترین فیلترشکن پابجی این رو به شما توضیح بدم که DNS های رایگان و از افراد سود جو خریداری نکنید چون به صورت موقتی هستن و حذف خواهند شد .

خب بریم بعضی از فیلتر شکن هایی که برای گیم مناسب هستن و بهتون معرفی کنیم و من بعد میخواهم بهتون پیشنهاد ویژه و تضمنی خودمو بهتون معرفی کنیم !

بهترین

معرفی بهترین فیلتر شکن کالاف دیوتی موبایل

بهترین های به ترتیب زیر هستن که مه به صورت مفصل در مورد هر کدوم توضیحاتی رو ارائه میدیم .

  • Proton VPN: بهترین برای سهولت استفاده.
  • Surfshark VPN: بهترین برای تعهد طولانی مدت.
  • VPN Unlimited: بهترین برای دسترسی مادام العمر.
  • CyberGhost VPN: بهترین برای سرورهای بازی اختصاصی.
  • IPVanish VPN: بهترین برای اتصالات نامحدود.
  • NordVPN: بهترین برای محافظت جامد.

این فیلتر شکن هایی که معرفی شدن بهترین های برای گیم های موبایلی هستن و الان میخوایم در مورد تک تک اینها به صورت مفصل توضیح بدیم و باهاشون آشنا بشیم . البته لگر میخواید بهترین فیلتر شکن های اندروید و بشناسید حتما مقاله زیر رو برسی کنید و از دست ندید !

بهترین فیلترشکن اندروید 2023 + لینک دانلود مستقیم رایگان (kigaping.info)

Proton VPN

اگر شما جزو افرادی هستید که دنبال یک نرم افزار ساده هستید تا بتوانید خیلی سریع به سرور های اون وصل بشید و بازی که میخواهید و انجام بدید پیشنهاد ما دقیقا همین نرم افزار Proton VPN هستن .

مورد جالب در مورد این VPN این هست این نرم افزار به صورت مولتی پلت فرم هست و میتونید روی همه سیستم عمل ها به صورت خیلی ساده از اون استفاد کنید و فقط کافیه یک اکانت تهیه کنید برای استفاده اکانت یک ماهه حدود 12 دلار هست و در صورت خرید دو ساله ماهی 5 دلار خواهد بود .

این نرم افزار نسخه رایگان هم داره و میتونید از نسخه رایگان استفاده کنید اما مشکلی که داره نمی تونید به همه قابلیت ها و سرور های اون دسترسی داشته باشید برای همین پیشنهاد میشه اکانت اختصاصی برای خودتون خرید کنید و استفاده کنید .

Surfshark VPN

ین فیلتر شکن دارای بیش از 3200 سرور در بیش از 65 کشور می باشد و با استفاده از آن، شما می توانید به راحتی به سایت ها و خدماتی که در کشور شما قابل دسترسی نیستند، دسترسی پیدا کنید. همچنین، Surfshark دارای قابلیت CleanWeb است که می تواند شما را در مقابل تبلیغات، برنامه های مخرب و سایر محتویات نامطلوب محافظت کند.

برای استفاده از Surfshark، شما باید ابتدا آن را از فروشگاه Google Play دانلود کرده و نصب کنید. سپس، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود، می توانید وارد اکانت خود شوید و از این فیلتر شکن برای دسترسی به اینترنت استفاده کنید. همچنین، Surfshark دارای قابلیت CleanWeb است که می تواند شما را در مقابل تبلیغات، برنامه های مخرب و سایر محتویات نامطلوب محافظت کند.

VPN Unlimited

بهترین فیلتر شکن با پیشنهادات مادام العمیر اگر میخواهید یک بار برای همیشه از یک فیلتر شکن استفاده کنید قطعا پیشنهاد ما VPN Unlimited شما در این نرم افزار بعد از ورود و استفاده ممکن است خرید برای یک بار و استفاده برای همیشه رو دریافت کنید که با پرداخت هزینه ما دام المعر بدون محدودیت در دسترس شما خواهد بود

این نرم افزار از پروتکل های خیلی زیاد به صورت همزمان پیشتیبانی میکند و حزو محدود شرکت هایی است که از مولتی پروتکل با تعداد بالا و تنوع بالایی از سرور ها را دارا است . معمولا اکثر شرکت ها حدود 95 درصد یا شاید بیشتر از تک پروتکل استفاده میکنند !

CyberGhost VPN

این فیلتر شکن دارای بیش از 7000 سرور در بیش از 90 کشور می باشد و با استفاده از آن، شما می توانید به راحتی به سایت ها و خدماتی که در کشور شما قابل دسترسی نیستند، دسترسی پیدا کنید. همچنین، CyberGhost برای اندروید دارای قابلیت قطع اتصال خودکار در صورت قطع شدن اتصال VPN است که می تواند از افشای حریم خصوصی شما جلوگیری کند.

برای استفاده از CyberGhost برای اندروید، شما باید ابتدا آن را از فروشگاه Google Play دانلود کرده و نصب کنید. سپس، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود، می توانید وارد اکانت خود شوید و از این فیلتر شکن برای دسترسی به اینترنت استفاده کنید.

IPVanish

یک فیلتر شکن که به صورت اختصاصی برای گیم طراحی شده است و از پروتکل قدرت مند وایرگارد استفاده میکند که امروزی یکی از بهترین پروتکل های دنیا است که در نرم افزار های خیلی معروفی به صورت گسترده استفاده میکند این پروتکل سرعت و کیفیت و خیره کننده ای دارد که میتوانید خیلی از مشکلات در اتصال را رفع کند !

اگر شما یک گیمر هستید حتما پیشنهاد میکنیم این برنامه رو نصب کنید چون واقعا میتونه کمک زیادی بهتون بکنه ولی نکته ای که هست این نرم افزار از بیس به صورت پولی عرضه میشود و هیچ دمو رایگانی ندارد !

NordVPN

تقریبا میشه گفت که همه مردم NordVPN میشناسن یا حتی خریدارید و استفاده کردن و تجربه کیفیت فوق العاده و بی نظیر این فیلترشکن رو داشتن و به شخصه واقعا این فیلتر شکن رو ترجیح میدم چون استفاده کردم و برای یک سری از گیم ها خیلی خوب عمل میکنه .

NordVPN یکی از بهترین فیلتر شکن هایی است که برای اندروید موجود است. این فیلتر شکن با ارائه سرعت بالا، امنیت بالا و پشتیبانی از پروتکل های OpenVPN و IKEv2، بسیار محبوب است. با استفاده از NordVPN برای اندروید، شما می توانید به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید و از امکانات امنیتی آن برای محافظت از حریم خصوصی خود استفاده کنید.

این فیلتر شکن دارای بیش از 5000 سرور در بیش از 60 کشور می باشد و با استفاده از آن، شما می توانید به راحتی به سایت ها و خدماتی که در کشور شما قابل دسترسی نیستند، دسترسی پیدا کنید. همچنین، NordVPN برای اندروید دارای قابلیت قطع اتصال خودکار در صورت قطع شدن اتصال VPN است که می تواند از افشای حریم خصوصی شما جلوگیری کند.

برای استفاده از NordVPN برای اندروید، شما باید ابتدا آن را از فروشگاه Google Play دانلود کرده و نصب کنید. سپس، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود، می توانید وارد اکانت خود شوید و از این فیلتر شکن برای دسترسی به اینترنت استفاده کنید.

خب حالا که 6 از بهترین فیلتر شکن ها برای گیم و به شما معرفی کردیم الان میخوام یک چیز ویژه رو به شما معرفی کنم که به صورت واقعب توسط کاربران تست شده با اینترنت ها مختلف و پینگ و ریجستر بالایی رو تجربه کردن که میتونید ویدیو زیر رو برای اطمینان مشاهده کنید یک از کاربران عزیز برامون فرستاده و زحمتشو کشیده .

پیشنهاد ویژه ما بهترین فیلتر شکن برای کالاف دیوتی موبایل

اول اینکه بگم پیشنهاد ویژه من به شما به نحوی هست که میتونید روی همه سیستم عمال ها استفاده کنید و هیچ محدودیت برای نصب وجود نداره . و نکته ای که هست این نرم افزار کاملا ایرانی است و برای گیمر ها طراحی و توسعه داده شده تا شما بتوانید به صورت خیلی راحت به گیم های خودتون دسترسی داشته باشید .

اسم این نرم افزار کایگاپینگ هست و یک نرم افزار ویژه و اختصاصی برای گیمر ها است و به صورت عملی تست های زیادی رو انجام داده به صورت کاملا موفقیت آمیز اگر شما پابجی باز هستید حتما این مقاله رو برسی کنید و پینگ 50 دریافت کنید از ایران !

دانلود بهترین فیلترشکن پابجی موبایل 2023 – کایگاپینگ (kigaping.info)

بزارید در اول کار بگم در حال حاضر نسخه اختصاصی کایگا پینگ برای اندروید وجود دارد و هیچ سختی در استفاده نداره اما اگر آیفون هستید هم هیچ مشکلی نیست راحت میتونید از طریق تنطیمات گوشی یا با نصب نرم افزار ساده به سرور ها وصل بشید !

اگر اندرویدی هستید قبل از شروع پیشنهاد میکنم نرم افزار رو دانلود و نصب کنید از اینجا به صورت مستقیم . روی دانلود نرم افزار اختصاصی اندروید کلیک کنید تا دانلود بشه !

خب حالا که دانلود و نصب کردید صفحه زیر براتون میاد که نام کاربری و رمز میخواهد . در مرحله اول بگم شما قبل از تهیه اکانت اصلی یک سرویس تست بردارید که آموزش بهتون میدم .

صفحه ورود نرم افزار کایگاپینگ
بهترین فیلتر شکن کالاف دیوتی موبایل

خب حالا چطوری اکانت تست بردارید ؟ مراحل زیر و طی کنید !

خب حالا این اطلاعات برای ورود رو از کجا بیاریم ؟ ساده است برای دریافت نام کاربری و رمز عبور تستی شما میتوانید با ورود به پنل کاربری از طریق این آدرس اقدام به دریافت کنید !

اگر ثبت نام نکردید ثبت نام کنید در قدم اول بعد وارد بشید . بعد از وارد شدن به پنل این صفحه برای شما ظاهر میشود که میتوانید برخی از کار ها رو انجام بدید .

پنل کاربری کایگا پینگ
پنل کاربری

از قسمت هایلایت شده یا همان خرید اکانت جدید وارد بشید و از دسته بندی بالا آخرین دسته بندی یعنی اکانت تست برید تا محصولات مرتبط باز شوند .

حالا دکمه خرید و پرداخت رو بزنید با صفحه زیر رو به رو خواهید شد که از شما میخواهد تا در صورت داشتن کد تخفیف آن را اعمال کنید . شما میتوانید بعد از ثبت نام یک اکانت تست رایگان دریافت کنید برای یک بار فقط !

پنل کاربری کایگا پینگ - دریافت اکانت تست
دریافت اکانت تست

در قسمت مد تخفیف این کد Test را وارد کنید و دکمه معتبر سازی کد تخفیف را بزنید تا کد اعتبار سنجی شود توجه کنید بعد از اعمال کد قیمت محصول به صورت رایگان در خواهد آمد . بعد از رایگان شدن ثبت نهایی رو بزنید تا به صفحه زیر منتقل شوید .

توجه کنید در برگه زیر اطلاعات سرویس شما است و شما ممکن است 10 سرویس روی یک اکانت داشته باشید لطفا اشتباه نکنید اطلاعات ورود اکانت شما اطلاعات سرویس شما نیستن و یا بلعکس !

صفحه دریافت اطلاعات اکانت تست
اطلاعات اکانت تست

بعد از دریافت اطلاعات اکانت تست خودتون اون ها رو داخل نرم افزار وارد بشید تا نرم افزار برای شما باز بشه و میتونید سروس ها رو داخل نرم افزار مشاهده کنید .

توجه کنید نرم افزار از چندین نوع پروتکل به صورت همزمان پشتیبانی میکنه در شبکه های مختلف برخی از این پروتکل ها راندمان بهتری دارن !

ما در این برسی و آموزشی که داریم برای شما مینویسیم سرور ترکیه پروتکل سیسکو انی کانکت هست که استفاده کردیم با اینترنت همراه ایرانسل ! شما ممکن است با شبکه های مختلفی تست کنید پس نتیجه ما شما قطعا یکی نخواهد بود .

و ممکنه است نتیجه دریافتی شما از این تست پایین تر یا بالاتر باشد این بستگی به شبکه و موارد دیگه ای دارد .

لیست سرور های کایگا پینگ
لیست سرور

اگر درست مراحل انجام دادید همه سرور ها برای شما ظاهر میشن و بهترین سرور یرای کالاف دیوتی موبایل سرور ترکیه است فعال کنید و برید داخل بازی نکنه اگر پروتکل اول جواب گو نبود برید پروتکل آخر که open vpn هست هم تست کنید .

امید وارم که این مقاله بتونه کمک زیادی بهتون بکنه به امتحانش می ارزه !

4 پاسخ

  1. عزیز نمیدونم فازت چیه ولی سایتی مثل گادپینگ و پینگ اسپات داره حجم نامحدود دوکاربره میده 100 بعد تو یک کاربره با 10 گیگ حجم میدی 60 تومن؟ عمرا از تو بخرم

    1. سلام وقت بحیر
      عزیز من هر سرویس خدمات مختص خودشو داره !
      همکاران عزیز که فرمودین محدودیت پهنای باند دارن و اجازاه دانلود به شما نمی دهند ! ولی ما به صورت دسترسی آزاد باز هست پهنای باند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع