رفع تحریم گوگل پلی

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب خدمت شما کاربران عزیز .

در این آموزش میخواهیم راهکار هایی رو به شما بدیم که بتونید از تحریم های گوگل پلی عبور کنید و خرید خودتون رو انجام بدید یا ریجین عوض کنید و از قبیل این موارد .

بیاید شروع کنیم و اینم اضافه کنم که در آخر این مقاله ما یک پیشنهاد ویژه هم داریم تا بتوانید از ساده تر و راحتر کار رفع تحریم گوگل پلی خودتون رو انجام بدید و با ضریب اطمینان بیشتر .

قبل از همه چی عرض کنم خدمت شما اگر که شما گیفت کارت خرید کردید که میخواهید این گیفت کارت را فعال سازی کنید قطعا مهمترین فاکتور این هست که گیفیت رو در ریجین مشخص شده فعال بکنید !

اما بجز این مورد موارد دیگری هم هستن که باید مد نظر خودتون داشته باشید مثل مستر کارت داشتن و تایید هویت که در این آموزش هیچ اشاره ای به اونها نمی کنیم چون در حال حاضر تخصص ما نیست .

مشکلات و محدودیت ها

چطوری میتونیم که گوگل پلی رو رفع تحریم بکنیم ؟! جواب این سوال چندان سخت نیست و شما در چند مرحله ساده و کمی زمان میتوانید به جواب این سوال برسید . بیاید اول ببینیم اصلا چرا تحریم هستیم و در چه سطحی !

تحریم ها سراسر

ایران در حال حاضر دومین کشور تحریم شده جهان هست در حدی که کره شمالی هم به این تحریم ها دچار نشده است ! و این تحریم باعث شده ما ایرانی ها به خیلی از خدمات دسترسی نداشته باشیم به صورت مستقیم .

امروز ما ایرانی ها از خیلی موارد و کسب کار های پرسود بین المللی عقب موندیم به دلیل تحریم ها ! درسته میتونیم تحریم ها رو دور بزنیم اگر این در ذهن شما میپیچد که میتوانیم ! آره میشه ولی تا چه حد ؟

خیلی ها فکر میکنند با استفاده از نرم افزار های تغییر ای پی و فیلتر شکن و این موارد میتوانند تحریم ها رو دور بزنند ! جالب اینجا است که استفاده از فیلتر شکن در ایران ممنوع هست ! یعنی هم از داخل و از خارج محدود شدیم .

ما میتونیم تحریم ها رو دور بزنیم اما در یک سطح معینی و نه بیشتر از اون ! چرا ؟

خب چرایی اون رو باید اینجا برسی کرد که اکثر این خدمات نیاز به خدمات پرداخت دارن ! یعنی این که شما باید یک ویزا کارت داشته باشید یا مستر یا پی پل که همه اونها ایران رو تحریم کردن ! برای همین هست که میگم به صورت محدود میتونیم تحریم ها رو رفع کنیم !

عدم دسترسی به روش های پرداخت بین المللی

متاسفانه همانطور که اشاره کردم ما در ایران دسترسی نداریم به صورت کل یا محدود هستیم به یک سطحی از خدمات بی ارزش ! اما چرا میگم خدمات بی ارزش ؟

خب ما در همین یک مورد گوگل پلی وقتی که با ای پی ایران وارد میشم فقط یک سری نرم افزار ها و بازی محدود به ما نشون میده که این بازی ها و برنامه اگر سطح خدماتی خودشون برا ایران نبستن ظاهر میشن !

و جالب اینجا است اکثر این موارد حتی بعد از دانلود و نصب سرور های اونا ای پی ایران رو محدود کردن به صورت کلی و برای ورود و استفاده باید از نرم افزار کاهش پینگ و رفع تحریم استفاده کرد .

ما از ایران نمی تونیم از حساب های بین المللی استفاده کنیم در واقع اگر حتی خود اون کشور ها بخواهند خدمات خودشون رو برای ایرانی ها باز بکنند باور کنید از داخل ایران این خدمات رو مسدود سازی میکنند مانند یوتیوب که ما اون بستیم نه اون ما رو ! در حالی که بارها درخواست داده و گفته ما قوانین کشور ایران رو میپذیریم .

در حال حاضر در ایران ما حتی نمی توانیم از خدمات پرداخت بین المللی چین و روسیه هم استفاده کنیم الا وب مانی و پرفکت مانی ! که سایت های محدود از اونا پشتیبانی میکنند .

سرویس قدرت مندی مانند علی پی که امروزه در حال ترند شدن به صورت سریع هست و سایت های زیادی ازش پشتیبانی میکنند متاسفانه باز هم برای ما ایرانی ها خارج از درسترس هست و نمی تونیم از اون استفاده کنیم !

افتتاح حساب از طریق واسطه

امروز در ایران سایت های زیادی وجود دارند که از طریق واسطه مستقیم و فیر مستقیم و تکنیک های دیگه سعی کردند و میکنند که یک سری خدمات بی المللی رو برای ایرانی ها باز کنند .

شما برای برخورداری از این خدمات باید بتونید هزینه های بالاتری نسبت به حالت مستقیم پرداخت کنید ! چرا که باید علاوه بر هزینه حساب هزینه حق الزحمه این موسسه ها و مجموعه ها رو بدید اگر سقف تراکنشی شما بالا باشه صرفه اقتصادی داره ! ولی برای کاربر عادی نه !

بعضی از این سایت ها مانند سایت ایرانیان کارت این قابلیت به شما میده که شما با دادن مشخصات محصول و سایت مورد نظر و با پرداخت معادل ریالی اون محصول در ایران به صورت ارز دلاری یا غیره از خارج برای شما خرید و تهیه کنند .

در کل اگر در حد پرداخت ساده است و یکبار هست بهتره خرج نکنید و از سایت های واسط ایرانی استفاده کنید اگر که نه غیر از این است حساب باز کنید از طریق همین سایت ها یا یک واسطه خارجی .

راهکار های رفع تحریم گوگل پلی

خب حالا که ما در مورد مشکلات موجود صحبت کردیم بیاید ببینم چطوری میتونی تحریم های گوگل را در حد امکان دور بزنیم ! راهکار ساده ای داره که بهتون آموزش میدیم .

تغییر IP

شما در اول کار باید بتونید IP فعلی شما که در حال حاضر ایران هست و تغییر بدید ! یعنی به یک ای پی خارجی تبدیل کنید اما چطور ؟!

ساده است شما میتوانید از تحریم شکن کایگا پینگ یا غیره استفاده کنید برای این مورد . کافیه یک اکانت تهیه کنید و روشن کنید تا ای پی شما تغییر پیدا کنیه اما یک نکته اینجا هست که باید بدونید .

شما صرفا با تغییر ای پی نمی تونید از همه خدمات گوگل پلی استفاده کنی برای این مورد باید یک کار دیگه هم انجام بدید ! و اون هم این هست که دیتای نرم افزار گوگل پلی رو حذف کنید !

حالا چطوری باید این کارو کرد ساده است مراحل زیر رو طی کنید فقط یادتون باشه تحریم شکن شما کماکان باید روشن باشد و ای پی تون هی عوض نکنید !

پاک کردن دیتای گوگل پلی

روی گوگل پلی فشار دهید تا گزینه های بیشتر برای شما ظاهر شوند بعد از اون تنظیمات نرم افزار باز کنید و دیتا رو پاک کنید به صورت کامل !

راه دوم از طریق تنظیمات گوشی هست که میتونید با وارد شدن به قسمت نرم افزار های نصب شده رو گوگل پلی رو پیدا و باز کنید و دیتا رو پاک کنید !

حالا بعد از پاک کردن دیتا اگر دوباره وارد بشید از شما میخواهد که لایسنس خدمات یا همون توافق نامه و قوانین رو امضا و تایید کنید بعد از تایید میبینید بخش های جدیدی مانند ویدیو و کتاب و موسیقی اضافه شده است علاوه بر اون میبنید تمام خدمات پولی برای شما شدن و برخی از نرم افزار ها و بازی ها به صورت پولی ظاهر شدن !

استفاده از سرور های مجازی

اگر شما کاربر عادی هستید و نه حرفه ای این بخش قطعا به شما پیشنهاد نمی شود ! چرا که این روش ضریب اطمینان بیشتری دارد ولی کمی سخت و گیچ کننده و البته هزینه دار .

خب شما در این روش اید یک سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز تهیه کنید و وارد سرور بشید .

بعد از ورود شما باید نرم افزار بلوستکس رو دانلود ونصب کنید و بیارید بالا حالا بعد از بالا اوردن شما باید یک ایمیل تعریق کنید بهتر هست جدید باشه و به کشور IP سرور مطابق باشه موقع ساختن . که مشکلی پش نیاد .

این روش برای ردیم گیفت معمولا ضریب بیشتری دارد تا روش اول !

بعد از ساخت ایمیل وارد گوگل پلی بشید میتونید ببنید تمامی موارد پولی به صورت کامل در دسترس خواهند بود . و میتونید بخرید بدون هیچ مشکلی ولی یادتون باشه اگر میخواهید گیفت کارت تهیه کنید حتما شرایط رو برسی کنید پولتون هدر نره !

رفع تحریم گوگل با تحریم شکن کایگا پینگ

خب در اول مقاله گفتیم میخواهیم به شما یک پیشنهاد ویژه بدیم و الان وقتشه به شما معرفی کنیم .

اگر دنبال یک سرویس مطمئن و امن هستید ما سیستم تحریم شکن کایگاپینگ و به شما معرفی میکنیم . سرویسی کاملا ایرانی و قانونی و امن برای شما عزیزان .

شما تهیه این سرویس میتوانید به راحتی ای پی خودتون تغییر بدید و تحریم ها رو دور بزنید و مشکلات موجود رو رد کنید و نکته ای که هست شما میتوانید خیلی راحت با دانلود نرم افزار اختصاصی زیر و نصب اون روی اندروید به راحتی از این سرویس استفاده کنید .

دانلود نرم افزار کایگاپینگ

خب حالا چطوری باید اکانت قانونی تهیه کنیم ؟

برای تهیه یک اکانت شما میتوانید آموزش زیر رو برسی فرمایید نکته ای که هست در این سرویس میتونید قبل از استفاده تست کنید که در اینجا هم بهتون آموزش میدیم .

برای شروع کافیه در اینجا ثبت نام کنید و اکانت خودتون بسازید بهتره اطلاعات شما صحیح باشه چون تایید هویت انجام میشه .

خب بعد از ثبت نام وارد داشبورد خواهید شد که با طی مسیر زیر که در عکس هایلایت شده میتونید به قسمت تهیه اکانت تست مراجعه کنید .

پنل کاربری کایگا پینگ
پنل کاربری

برای ادامه روی دکمه ادامه رو خرید و چرداخت بزنید تا به دکمه زیر منتقل بشید .

پنل کاربری کایگا پینگ - دریافت اکانت تست
دریافت اکانت تست

خب کد تخفیف رو اینجا Test وارد کنید و دکمه معتبر سازی رو بزنید تا اعتبار سنجی بشه و بعد از اون روی دکمه ثبت نهایی و پرداخت میتونید بزنید ! اکانت به صورت رایگان تحویل میشه . بعد از تحویل به صفحه زیر هدایت خواهد شد .

صفحه دریافت اطلاعات اکانت تست
اطلاعات اکانت تست

خب در اینجا اطلاعات اکانت خودمون بهمون داده که شما میتوانید با ستفاده از نرم افزار وارد کنید و استفاده کنید . نرم افزار اختصاصی رو باز کنید .

صفحه ورود نرم افزار کایگاپینگ
بهترین فیلتر شکن کالاف دیوتی موبایل

کافیه نام کاربری و رمز رو وارد کنید و لاگین کنید به یکی از لوکیشن ها اتصال بزنید و تست کنید ! توجه کنید ای پی ثابت هست !

جمع بندی

در حال حاضر تحریم های زیادی برو کشور ایران اعمال شده و خیلی از راه های بسته و محدود هستن و این مورد باعث شده که کشور ایران از خیلی از موارد عقب بمونه . من جمله پرداخت های بین المللی .

ما در این مقاله سعی کردیم یک راه حل ساده به شما بدیم تا بتوانید بهترین کیفیت ممکن رو پیدا کنید با سریعتر راه ممکن تا تحریم های اعمال شده رفع شود ولی کماکان محدودیت های زیادی داریم و کار زیادی نمی تونیم انجام بدیم.

ما در مجموعه خودمون همیشه در حال سعی تلاش هستیم بر اینکه بتوانیم بخش هایی که میتوانیم و در حال توانمون هست رو رفع تحریم کنید و مشکلات ایرانیان عزیز رو رفع کنیم تا مشکلاتی پیش رو کمتر شود و امید واریم تونسته باشیم راهنمایی ریزی به شما در این آموزش بدیم .

منابع

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی [تنها در ۳ مرحله!] (webgift.net)

چگونه تحریم گوگل پلی را دور بزنیم؟ | چگونگی دور زدن تحریم گوگل پلی | پی اس ارنا (psarena.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع