قوانین خرید در کایگاپینگ

لطفا حتما قبل از انجام خرید و پرداخت پول قوانین را به دقت مطالعه فرمایید در صورت عدم توجه به مفاد هر گونه ضرر و زیان از مجموعه کایگا پینگ ساقط میباشد !

 

  1. سرویس های ما صرفاً جهت دور زدن تحریم ها و محدودیت های اینترنتی ارائه می گردد و عواقب هرگونه سوء استفاده احتمالی از سرویس ها (فعالیت های سیاسی و مشاهده ویدئو های پورن و…) بر عهده مصرف کننده نهایی می باشد .
  2. با توجه به افزایش تحریم ها و فیلترینگ از داخل و خارج و محدودیت اپراتورها چنانچه اختلالی در سرورها ایجاد شود کاملاً طبیعی است و ادعای ارائه سرویس ۱۰۰٪ بدون قطعی وجود خارجی ندارد !
  3. گرچه تیم فنی و پشتیبانی تا به امروز موفق بوده و گزارش های قطعی و اختلال در اسرع وقت بررسی و رفع گردیده است، ولی شایان توجه است که هر لحظه احتمال اختلال در سرورها وجود دارد و مدت زمان رفع اختلال نیز بستگی به شرایط همان زمان (از ۱۵ دقیقه تا حداکثر ۱۲ ساعت) خواهد داشت. لذا با در نظر داشتن این مهم اقدام به سفارش نمائید.
  4. هر گونه استفاده غیر پذیرفته شده از سمت ما اعم از ( کرک – اسپم – هک و…) غیر قابل پذیرش است و کاربر به صورت دائمی از تمام سرویس ها ما محروم خواهد شد . و در صورت مشاهده موارد امنیتی اطلاعات حقیقی شخص در صورت لزوم برای ثبت و تشکل پرونده قانونی استفاده خواهد شد !
  5. وارد کردن اطلاعات حقیقی شما یک امر مهم و ضروری بوده و هست و تمامی اطلاعیه ها از طریق شماره تلفن یا ایمیل ارسال خواهد شد و در صورت عدم وارد کردن صحیح اطلاعات ما هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات شما نخواهیم داشت !
  6. هیچ کاربری حق توهین به کادر پشتیبان مجموعه را ندارد و در صورت مشاهده حساب کاربری شخص کاملا مسدود خواهد شد و از ارائه خدمات به شخص خود داری خواهد و تمام دارایی های آن شخص مسدود خواهد شد !
  7. خرید سرویس از مجموعه به این معنا است که شما روش استفاده از سرویس را بلد هستید و هیچ مشکل در استفاده ندارید و حق درخواست ثبت بازگشت وجه ندارید !
  8. خرید شما به این معنا است که شما سرویس تست تهیه کردید و برسی کردید که هیچ مشکلی وجود ندارد و اقدام به خرید نهایی کرده اید و حق درخواست بازگشت وجه ندارید !
  9. تمامی سرور و امکانات و پروتکل ها ممکن است بروز رسانی ، کم و یا زیاد شوند و شما حق اعتراض به این مورد را ندارید ! این مورد صرفا بر اساس تصمیم گیری مدیریت مجموعه صورت میگیرد !
  10. خرید سرویس نهایی به این معنا است که شما به مشکلات اینترنت و شبکه کاملا آگاهی دارید و میپذیرید که هرگونه مشکلات بعد از خرید مرتبط با شما بوده و هست و هیچ ربطی به مجوعه کایگاپینگ ندارد و هیچ گونه حق بازگشت وجه ندارید !

 

قوانین ممکن است بسته به شرایط بروز رسانی شوند و در صورت تایید این قوانین یعنی شما کاملا با این مورد موافق هستید .

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع