آموزش فعال سازی افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch)

آموزش فعال سازی افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch)

بسم الله الرحمان الرحیم

با سلام خدمت کاربران عزیز در این مقاله قصد داریم تا روش های فعال سازی کیل سوئیچ (Kill Switch) رو به شما یاد بدیم ولی قبل از آموزش بزارید برسی کنیم چرا باید از این قابلیت استفاده کنیم ؟

اگر شکا یک تریدر هستید فارغ از ملیت و جنسیت یا حتی فریلنسر و یا موارد دیگر که شما در کشوری زندگی میکنید که ممکن برای آن کشور توسط دیگر کشور های مقصد محدودیت هایی اعمال شده باشد !

مانند کشور های مثل ایران ، کشور های حاشیه خلیج فارس و بعضی از کشور های آمریکای لاتین و یا حتی روسیه و چین . و در صورتی که مقصد شما متوجه حضور شما با آی پی کشور مبدا که برای آن محدودیت یا ممنوعیت اعمال کرده باشه دارایی شما به خطر میفته !

ولی به صورت کل مهم نیست شما در چه کشوری زندگی میکنید در صورتی که شما امنیت تبادل دیتا را نیاز دارید باید از VPN استفاده کنید و در صورتی که شما از VPN استفاده میکنید و نمی خواهید ای پی شما لو بره باید کیل سوئیچ (Kill Switch) فعال نگه دارید با این کار شما از لو رفتن خودتون جلو گیری کردید .

کیل سوئیچ (Kill Switch) یک کلید طلایی و رمز خنثی سازی خطرات احتمالی هست و باید از آن استفاده کرد .

برای اطلاعات بیشتر در مورد کیل سوئیچ این مقاله را برسی بفرمایید .

آموزش فعال سازی افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch)

خب میرسیم به بخش آموزش فعال سازی افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch) و میخوایم روی مرورگر ها این مورد رو پیاده سازی کنیم از اونجایی که کار اکثر تریدر ها و فریلنسر ها و مابقی در مرورگر انجام میشود پیش میخواهیم با کمک افزونه این مورد رو پیاده سازی کنیم .

فعال سازی افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch) در مرورگر کروم

برای دانلود و فعال سازی این افزونه باید وارد مرورگر خودتون بشید و این مسیر رو برید تا بتونید دانلود کنید .

https://chromewebstore.google.com/?hl=en-US&utm_source=ext_sidebar

بعد از ورود در قسمت جستجو کلمه را جستجو کنید Kill Switch حالا در نتایج جستجو همانند زیر افزونه های مرتبط ظاهر میشن که شما باید نتیجه اول را انتخاب و وارد بشید .

نصب افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch)

خب حالا بعد از ورود با ضفحه زیر رو به رو خواهید شد برای نصب کافیه دکمه Add to Chrome بزنید

نصب kill switch

حالا بعد از اد کردن پیام زیر میاد که باید تایید کنید .

فعال سازی Kill Switch

حالا بعد از تایید این افزونه نصب شده است و شما باید سایت هایی که افزونه باید در آنها عمل کنید را به افزونه تعریف کنید برای این کار میتوانید از راهنمایی زیر استفاده کنید .

حالا باید سایت هایی که میخواهید را به افزونه معرفی کنید ! شما باید قبل از هر کاری VPN یا هر مورد دیگه ای که ازش استفاده میکنید و میخواهید فقط با اون ای پی وارد سایت بشید رو روشن و فعال کنید حالا وارد سایت مورد نظر خودتون بشید و مانند عکس زیر عمل کنید .

استفاده از افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch)

حالا بعد از ورود به سایت مورد نظر دکمه مشخص شده را بزنید تا سایت مورد نظر با اون ای پی که میخواهید قفل شود شما از این به بعد باید فقط با این ای پی وارد شوید !

وارد شدن به تنظیمات افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch)

حالا در تصویر زیر شما میتوانید ای پی های تایید شده رو برسی کنید حذف یا تغییر بدید .

ای پی های افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch)

ای پی مشخص شده به این معنا است که کاربر از این به بعد فقط با این ای پی میتواند وارد این سایت شود و غیر از این ای پی نمی تواند !

حالا که برای کروم یاد گرفتیم بیاید روی فایرفاکس هم این مورد رو اجرا کنیم .

فعال سازی افزونه کیل سوئیچ (Kill Switch) در مرورگر فایر فاکس

در کردوم به دلیل عدم وجود افزودنی ساده بودن امر پیشنهاد میشود از همان مرورگر کروم استفاده کنید با این حال ما به شما آموزش را فرا میدهیم .

برای شروع وارد مرورگر شده و به بخش تنظیمات مرورگر خودمون میریم همانند تصویر زیر ! و در بخش جستجو کلمه Proxy را جستجو میکنیم تا نتیجه زیر بیاد .

تنظیمات کیل سوئیچ (Kill Switch) فایر فاکس

دکمه تنظیمات را بزنید تا صفحه زیر برای شما باز شود

تنظیمات پروکسی فایر فاکس

شما در بالا باید گزینه Manual proxy configuration را فعال کنید و آدرس سرور خودتون رو وارد کنید و دکمه اوکی رو بزنید .

کار به اتمام رسید اما همچنان پیشنهاد میکنیم که از کروم استفاده کنید با افزودنی پیشرفته ای که برای شما آموزش دادیم امنیت شما بیشتر خواهد بود و دیگر مشکلی ندارید !

فعال سازی کیل سوئیچ (Kill Switch) بر روی OPEN VPN

تقریبا همه ما یک بار هم که شده از پروتکل OPEN VPN استفاده کردیم و این پروتکل یکی از محبوب ترین VPN های دنیا است و افراد زیاد به صورت اختصاصی یا عمومی از این پروتکل استفاده میکنند .

حتی شرکت های بزرگی همچون پروتون وی پی ان و واندراسکرایب هم از این پروتکل استفاده میکنند یک پروتکل اوپن سورس که میتوانید روی همه دستگاه ها آن را مشاهده کنید . حالا ما میخواهیم روش فعال سازی کیل سوئیچ رو به شما یاد بدیم.

توجه داشته باشید در همه سیستم عمال ها دارای ظاهری یک سان دارد و هیچ فرقی نمی کند بجز دستگاه های لینوکسی که به صورت پیش فرض روی بعضی از این توضیع ها قابل مشاهده است !

نرم افزار را باز کنید و به بخش تنظیمات بروید در لیست گزینه یک گزینه با نام Seamless Tunnel قابل مشاهده است کافی است این گزینه را تیک بزنید تااین قابلیت برای شما فعال شود .

حالا VPN Protocol را روی گزینه UDP قرار بدهید و در آخر گزینه Connection Timeout روی CONTINUOUSLY RETRY قرار دهید و تمام .

نتیجه گیری

لازم است تاکید کنیم که این مورد صرفا یک آموزش هست و با برسی سایت ها و منابع زیاد این مورد به دست آمده است و هیچ گونه تعهد و یا تایید و ردی نمی کنیم این مورد رو و ما طی برسی های این مقاله را برای شما تهیه کردیم .

همچنین اگر میخواهید پروکسی یا VPN حرفه ای خودتون داشته باشید میتوانید از خدمات کایگا پینگ استفاده کنید و از پروتکل ها و سرور های متنوع این مجموعه استفاده کنید برای استفاده کافی است از هدر بالا به بخش پنل کاربری خودتون مراجعه کنید .

لطفا توجه داشتید شما میتوانید با تهیه سرویس این مجوعه پروتکل OPEN VPN را هم استفاده کنید که به صورت پیش فرض این پروتکل از کیل سوئیچ پشتیبانی میکند و میتواند نیاز شما را خیلی راحت تامین کند بدون نیاز به انجام کار خاصی و به صورت سر خود روی نرم افزار پیاده سازی شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع