چطوری پینگ بهتری داشته باشیم ؟

چطوری پینگ بهتری داشته باشیم ؟

بسم الله الرحمن الرحیمم

سلام .

امید وارم که مثل همیشه شاد خرم باشید و در زندگی خودتون به شدت موفق مثل همیشه .

ما در این مقاله کوتاه البته قصد داریم تا راه حلی های کلی رو به شما بدیم که بتوانیم پینگ تایم خودتون بیارید پایین حالا چه در بازی های آنلاین یا کسب کار و یا هر مورد دیکه ای ما به صورت کلی میخواهی توضیحاتی در این بار بدیم.

البته قبلا همه موارد رو در مقالات جداگانه توضیح دادیم که به آنها اشاره خواهیم کرد و حتما پیشنهاد میکنیم اون مقالات رو بخونید و ازشون استفاده کنید .

چطوری پینگ بهتری داشته باشیم ؟

پینگ بهتر در ارتباط با شبکه‌های اینترنتی مهم است، بخصوص در بازی‌های آنلاین و استفاده روزمره. برخی روش‌هایی که می‌توانید برای بهبود پینگ خود استفاده کنید عبارتند از:

  1. استفاده از اتصال اینترنت سریع: اگر از اتصال اینترنت پهنای باند بالا و پایدار استفاده کنید، پینگ شما بهبود می‌یابد. اتصال باسیم بهتر از اتصال بی‌سیم است. منظور همامن کابل لن هست که تقریبا همه دستگاه ها بجز موبایل از این نوع پورت ها پشتیبانی میکنند نوع کابل فیبرنوری هست و سرعت بالایی دارد .
  2. به‌روز رسانی درایورها و سیستم عامل: اطمینان حاصل کنید که درایورهای کارت شبکه و سیستم عامل شما به‌روز است، زیرا درایورهای قدیمی ممکن است باعث کاهش عملکرد شبکه شوند. این مورد حتما هم برای نرم افزار و سخت افزاری باید برسی شود زیرا موارد سخت افزار بروز تاثیر زیادی برو روی ارتباط شما با شبمه دارند .
  3. استفاده از سرورهای نزدیک: در بازی‌های آنلاین، انتخاب سرورهایی که فاصله کمتری از شما دارند می‌تواند بهبودی در پینگ شما داشته باشد.
  4. استفاده از VPN با سرورهای سریع: برخی از VPN‌ها سرورهایی با سرعت بالا ارائه می‌دهند که می‌توانند به بهبود پینگ شما کمک کنند، اما باید مطمئن شوید که این استفاده از VPN بازی‌های آنلاین شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. توحه داشته باشید برخی از این سرویس ها ممکن است باعث مسدودی حساب شما شوند و این مورد اصلا خوب نیست در انتخاب سرویس با کیفیت توجه داشته باشید .
  5. استفاده از QoS (کیفیت خدمات): در تنظیمات مودم یا روتر خود، می‌توانید کیفیت خدمات را برای بازی‌های آنلاین افزایش دهید، به طوری که آن‌ها بیشتر از پهنای باند موجود استفاده کنند. بعضی مودم ها از قابلیت گیمینگ پشتیبانی میکنند که بساز عالی است .
  6. درخواست حالت گیمینگ از اوپراتور : شما میتوانید با برقرار تماس با شرکت ارائه دهند سرویس اینترنت شما از انها درخواست کنید تا درصورت وجود قابلیت گیمینگ آن را برای شما فعال سازی کنند ! توجه داشته باشید در این حالا سرعت اینترنت شما کاهش پیدا میکند اما پینگ هم کاهش پیدا خواهد کرد .
  7. بازی کردن در زمان‌های کم ترافیکی: زمان‌هایی که ترافیک اینترنت کمتر است، ممکن است پینگ شما بهتر باشد. اگر می‌توانید، در ساعاتی که کمترین ترافیک در شبکه وجود دارد بازی کنید.
  8. حذف برنامه‌ها و فرآیندهای زمینه‌ای: برنامه‌ها و فرآیندهایی که پهنای باند را مصرف می‌کنند را ببندید تا پینگ شما بهبود یابد.
  9. تست سرعت اینترنت: ابزارهای تست سرعت اینترنت مانند Speedtest را استفاده کنید تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و برطرف کنید.
  10. استفاده از DNS : شما میتوانید همچنین با استفاده از DNS های مختلف و مسیر یابی بهتر پینگ خود را تا حدود کاهش دهید ولی به یاد داشته باشید پینگ شما پایین است اما به دلیل کمبود پهنای باند در DNS با لگ و تاخیر مواجه خواهید شد .

با اعمال این روش‌ها، شما می‌توانید پینگ خود را بهبود ببخشید و تجربه اینترنتی و بازی خود را بهبود ببخشید.

این موارد به صورت کلی به شما کاربران عزیز پیشنهاد میشود که برسی کنید اما حتما هم تضمینی نیستن شاید مشکل کلی شما از سمت ارائه دهنده سرویس اینترنت شما است !

خرید VPN امن

اگر دنبال یک سرویس خوب و مطمئن هستید ما حتما به شما پیشنهاد میکنیم که سرویس های رفع تحریم کایگاپینگ را تهیه و استفاده نمایید .کافی است به پنل کاربری مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط

Created with Fabric.js 5.2.4

فیلترشکن کایگاپینگ منتشر شد !

(فعلا فقط برای اندرویدی ها)

فرم با موفقیت ارسال شد !

با تشکر

دسترسی سریع